Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Hjælp mig med at få slette en annonce som jeg lagde ind for nogle år siden

Startet af ildernesparadis, 20. November 2013, kl. 11:06

ildernesparadis

det er en annonce med 2ilder drenge jeg havde til salg for nogle år siden da siden her hed ilderforum men nu kan jeg ikke logge ind på den gamle profil eller finde ud af at slette det, det ligger på google hvis man søge ildernesparadis håber meeget der er nogen der vil være søde at hjælpe mig med at få slette det da de for længe siden har fået et godt og blivende hjem

mette11

Det her forum har ikke heddet andet. Ilderforum var et andet forum som ikke længere eksisterer og derfor kan du ikke logge ind, eller slette noget der. Hvorfor skal det slettes der? Siden findes ikke mere jo (eller jo den findes nok et sted, men ingen kan se den)

ildernesparadis

jamen så må det jo være fordi at jeg har lagt annoncen ud her inde for nogle år tilbage kan bare ik huske det men det dukker op når jeg går på google og søger ildernesparadis og der står det er her på ferretopia og ved ikke hvordan jeg får det slette/fjernet for har som sagt ikke de 2 ilder drenge mere men har 6andre nu som ikke er til salg og vil derfor gerne undgå misforståelser ved den gamle annonce

ildernesparadis