Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Kiaras hvalpe 2 uger

Startet af CMS, 5. Maj 2014, kl. 18:42

CMS

Så blev det endelig tid til at vise min lille bande frem!  <3

Kiara nedkom lørdag den 19. april, og i løbet af de første dage mistede vi 2 piger. Det er desværre ikke unormalt, men det gør det ikke nemmere. I dagene der kom, haltede en af drengene desværre bagud i vægt, og jeg har været rigtig bekymret for, om den lille mand skulle klare den.
Jeg besluttede mig for, at jeg ville hjælpe ham lidt til babsen, og det gjorde jeg ca. 3 dage i træk med 2-3 timers mellemrum, og det virkede  :D Han begyndte at tage stabilt på, og den sidste lille uges tid er han vokset solidt hver dag uden hjælp - jeg er LETTET og glad.

Kiara er en rigtig god mor, og hun passer de små til UG, kryds og slange. Hendes mælkeproduktion kører nu rigtig fint derudaf, og hvalpene tager på hver dag i et flot tempo.

De små begynder at få "farve" nu, og det er virkelig sjovt at se farverne udvikle sig fra dag til dag i øjeblikket. De er alle 8 pasteller, og vi har 3 rigtig mørke (måske 4, hvis Lillemand fortsætter), et par almindelige pasteller og et par lidt lyse.


Hele pastel banden


Den mørkeste pige


Alle tøserne


Tøserne igen


En lille drenge-basse


Alle drengene


Drengene igen


Lillemand


Lillemand igen <3
Mange hilsner Christina

Barky

Hvor er de bare søde!!! :D Jeg glæder mig til at komme og se dem med fingrene. Og det bliver da rart med hvalpe man kan kende forskellen på. *G*
Bla bla bla.... Hilsen Julia

mette11

Jeg er glad for at de endnu ikke har fået øjne - for så får jeg sgu seriøse problemer med at ikke ville have dem alle sammen  <3 <3 <3

CitatOg det bliver da rart med hvalpe man kan kende forskellen på. *G*
Ja - det var sgu ikke til med de albinoer!! Meget smartere med lidt farveforskel  ;)

Cille


lussingen

Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Hvor er de bare vidunderlige!

CMS

Tak <3 Jeg er bare så glad for, Lillemand klarede skærene - det tog mig selvfølgelig tilbage til at sidde og dutte Hyper på babsen og konstant være urolig, men ham Lillemand vokser liiiiidt mere som ukrudt end Hyper i den alder :P I går slog han den mindste pige i vægt, og er nu ikke den mindste i kuldet længere.

Julia, de glæder sig til du kommer og nusser, hygger og leger! :D

Citat fra: mette11 Dato  5. Maj 2014, kl. 20:31
Jeg er glad for at de endnu ikke har fået øjne - for så får jeg sgu seriøse problemer med at ikke ville have dem alle sammen  <3 <3 <3

I hate to break the news men øjne, det skal de nok få! :P (håber jeg da ;) )
Mange hilsner Christina

heavy-metal

NÅÅÅRRRHHH :love: hvor er de bare super skønne  <3
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

KariN

Jeg smutter lige så hurtigt ud af den tråd her som jeg kom herind ;) (og ja HELDIGVIS for at de ikke har åbnet deres øjne endnu) :lol:

De er bare SÅ fine smukke, jeg glæder mig til at komme og lege med dem (når de alle sammen er reserveret til deres kommende familier) ;) :lol:
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Jeg er virkelig glad for at din hvalpeliste er fyldt, for så tør jeg godt komme og nusse en masse på dem :D skulle helst ikke ende som for to år siden  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

PiaLyng

De er virkelig fine <3! Tillykke med dem..

Shamua

Hvor er de fine! Glæder mig til at se hvordan de ser ud om et par uger! Altid spændende med flere nuancer af pastel :D

Vh. Marianne