Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Royal canin forskellige varianter og størrelser

Startet af tzari, 2. April 2012, kl. 22:48

tzari

Jeg har i forbindelse med udstilling vundet nogle poser foder. Poserne er med alm holdbarhed og selvfølgelig 100% uåbne.
Jo større poser jo mindre kg pris.

Royal canin:

25 kr/stk for 400 gram poser
ageing (2 stk)
Indoor +7 (2 stk)
sterilized +7 (1 stk)
alle 6 for 100 kr

170 kr/stk for 2 kg poser
Exigent 33
ageing +12 (3 stk)
hair and skin
alle 5 for 650 kr

vådkost instinctive 12, 85 gram vådkost (5 stk)
6 kr/stk alle 5 for 25 kr

Poserne kan bringes til Give eller Billund når vi alligevel handler.
Se mine andre annoncer for andre mærker, har også Iams, Perfect fit,arion og Amiminda von feinsten deluxe  tørfoder til salg. Desuden vådkost i mærkerne R, specifik og ZiwiPeak


Kontakt mig på mail vivian@phoenix-ferret.dk
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

tzari

Der er solgt lidt og kommet lidt nyt til så nu jeg dette tilbage.

400 gram poser; 4 x sterilized, 1x ageing 12, 2x indoor +7. 25 kr/pose alle 7 for 150 kr

2 kg poser
2x ageing 12+. 170/stk begge for 320 kr.


Skal til sjælland den 22-23 og den 28-29 hvor jeg kan have poser med.
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner