Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Supernatural Creatures kuld

Startet af lochtanna, 8. Juli 2014, kl. 23:54

lochtanna

Ketamins hvalpe er blevet 3½ uge og har fået navne  :)

Siren er  standard pige med mitts, lidt bib, og hvid prik i nakken og på maven ... og er til salg

Reaper er  standard dreng med mitts, lidt bib, og hvid prik i nakken og på maven ... og er til salg

Banshee er albino pige ... og er til salg

Amazon er mørk standard pige med lille bib ... og er til salg

Crossroad demon er standard dreng med afteg over det hele sådan set hehe ... er reserveret

Lycanthrope er en lille pastel pige og bliver her

Lonely Ferrets Ilder v/ Lone Christensen
www.lonelyferrets.weebly.com

heavy-metal

Årh hvor er de bare super skønne  :love:
kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.

Dyrenørden

Hvor er de fine! Og fede navne! :)

Anne

Eeej hvor er Amazone lækker! Det er de sådan set alle sammen :)

Cille

De er så fine, og glæder mig til at se dem når de bliver ældre, og se hvordan farverne så bliver  :) <3

Anne

Det er også nogle super fine navne. Og lidt sjovt, fordi jeg først havde tænkt med mit første kuld, at jeg ville have overnaturlige væsner som tema. Det aller sjoveste er dog, at ingen af navnene går igen med dem du har valgt :D

lochtanna

Citat fra: Anne Dato 14. Juli 2014, kl. 11:39
Det er også nogle super fine navne. Og lidt sjovt, fordi jeg først havde tænkt med mit første kuld, at jeg ville have overnaturlige væsner som tema. Det aller sjoveste er dog, at ingen af navnene går igen med dem du har valgt :D

Hehe ja det er lidt sjovt  ;)

Men tænkte lidt det var et ret oplagt tema da de jo er født den eneste fredag d. 13. i år og fuldmåne ...
Og tak for de søde ord om dem  :)
Lonely Ferrets Ilder v/ Lone Christensen
www.lonelyferrets.weebly.com

Shamua

Ihhh nu har jeg mødt dem. De er bare søde og fine og store og fede haha! Dejlige bebber!

Vh. Marianne