Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

2 albino hvalpe sælges

Startet af Cumulus-ilderavl, 20. Oktober 2009, kl. 13:35

Cumulus-ilderavl

Cumulus´ Hekla Fame, skøn meget lille tæve, bortset fra hun er lille så spiser hun god og er sund og rask. Det med bidetræningen, så er der gode udsigter, men vi har tænder endnu  Legene kan godt blive vilde hun elsker bolde og skjule sig for de andre. Hun virker ikke dominerende men lidt temperamentsfuld kan damen godt være. Bakketræningen er i top. Hun sælges med vaccination, chip, stamtavle og kontrakt. Pris 2000,-

Cumulus´ Havana Dawn, skøn stor tæve, førertæven i kuldet, Hun er sund og rask. Også her er bidetræningen på fuld styrke. Hun kan godt lide at lege "vildt" med de store MEN der er hun den lille. Også her er bakketræningen til UG. Hun sælges med vaccination, chip, stamtavle og kontrakt. Pris 2000,-

De er begge som hvalpe skal være 

De er begge to skønne tæver, de er kuldsøskende til Cumulus´ Heavenly Mathilde og Harlekin Jay Jay (Cotton) som ejes af Amazing Ferret. De er født d. 9/8-2009. Deres forældre er Miss Alabama (Albi) og Cumulus´ Fox.

Man kan se mere på hjemmesiden http://www.123hjemmeside.dk/cumulusilderavl eller henvendelse til mig via sms/ring 40819073


nok


PiaLyng


Black Diamond

#3
Nok :) Under teksten hvor overskriften på tråden står, står en dato på hvor gammel tråden er :P Den her tråd blev lagt ud i dag. Og du må ikke misforst hvorfor jeg skriver det her til dig, det er kun ment som hjælp, og ikke ironisk :)

Amazing Ferret

Jeg vil gere stå inde for at det er nogle skønne hvalpe  :)

nok

hård dag i skolen ;D...
-min hjerne er helt kogt (:

Cumulus-ilderavl

NO :) Den slags sker, det er heller ikke altid jeg ser dato på indlæg :fnis: Men jo de er til salg, de er 10 uger og de skal da allerhelst snart have et nyt hjem... og sprede glæde hos andre end os.

laerke9

jeg kan næsten se på det hele at de holder til i jylland? :(

Anne

Citat fra: Cumulus-ilderavl Dato 21. Oktober 2009, kl. 12:15
NO :) Den slags sker, det er heller ikke altid jeg ser dato på indlæg :fnis: Men jo de er til salg, de er 10 uger og de skal da allerhelst snart have et nyt hjem... og sprede glæde hos andre end os.

Nogle nye billeder måske, til at friste svage sjæle?

Amazing Ferret

Det skal vist lige skrives at disse hvalpe er hos Mette Evergreen nu, da Lene desværre har problemer med ryggen og havde svært ved at tage sig af dem og give dem det de havde brug for

Cumulus-ilderavl

Nemlig :( Går med to discusprolapser i lænden samt slidgigt i området og har nedsat kraft i venstre ben, så derfor har jeg kontaktet Mette om hjælp til hvalpene, da vi alle ved hvor tidskrævende - jeg kan dog klare min sidste 6 voksne-/ungdyr

Mette har Hekla, Havana & Joey, så hvis man er interesseret så må man kontakte Mette (Evergreen). Det er nogle meget søde hvalpe - dejlige store og selvfølgelig savner vi dem.  <3