Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

dejlig pastel dreng til salg.

Startet af Bawa, 6. April 2010, kl. 15:21

Bawa

Steffen og jeg har taget en dejlig pastel han til os.
Han boede før ved en dame, som ville have ham aflivet - så vi tog en hurtig beslutning og hentede ham.
Damen nægtede at aflevere ham gratis, så vi fik lov at købe ham for 1000 kroner.

'Fister' er fem måneder gammel. Den præcise fødselsdato kendes desværre ikke.
Han er ikke kastreret. Han er vaccineret, men papirer på dette haves ikke.
Han har aldrig bidt - han bruger bakken og han har en super dejlig personlighed.
Han er en stille og rolig dreng, og han kan sammen med alle mine tæver (plus Kumo) ..

Prisen for 'Fister' er 1000 kroner. Dette beløb skal udelukkende dække de penge vi selv gav for ham.
Jeg håber der er nogen derude der vil åbne deres hjem og give 'Fister' en fair chance her i livet.
For det har han efter min mening ikke fået, når man vil gå så vidt som til at få ham aflivet! Det er ikke okay!





Jeg skal nok tage nogle flere og bedre billeder af ham, så man rigtig kan se hans smukke farve.

Shamua

Ej hvor er han flot! JEG VIL HAAA!


Vh. Marianne

Julie Stuhr

Ja, jeg er også en sucker for pasteldrenge. Men han er for langt væk, og kæresten er vist ikke med på ideen ;)

pinkroses

Jeg vil også ha ham :)
Han er simpelthen så flot  :dans:
Ihh altså  :fnis:

Soelberg`s SUN ferret


Sølvsten

Dumme dame, men dejlig dreng og dejligt I tog jer af ham.

Kuromi

Havde jeg haft de 1000,- eller muligheden for at skaffe dem, så havde jeg nok meldt mig. :X
Min lille pige kunne virkelig godt bruge en ven, så jeg har tænkt mig at få en dreng i år. Men er lidt i tvivl om hvor meget opdragelsestid jeg får over sommeren, da jeg måske skal arbejde mere end forventet. Og så ville det jo være perfekt med en som ikke er en helt ung hvalp. Ihh altså. Han ser også virkelig skøn ud.

Søger ilder (Blaster)

Hej jeg er en pige på 18, der bor sammen med min kæreste i en 3 værelses lejlighed på landet ud til ringkøbing fjord. Vi leder efter en ilder, men er blevet enige om at vi helst vil starte med en lidt ældre ilder der søger et godt hjem. Vi er opvokset med hund og katte og har også haft jordegern.
Vi planlægger at få 2 ildere, men vil helst starte med en enkelt, når han er så ung, inden vi anskaffer en til. Han kommer ikke til at gå alene længe, men det er mere for at vi lige får lidt grunderfaring først. Jeg er hjemmegående indtil sommerferien slutter så jeg har god til til at have ham ude og aktivere ham. vi har også stor græsplæne og læhegn så han kan komme ud i sele og opleve.

               Mvh Sara og Laurids

Amazing Ferret


Bawa

Hov ja, tak Erika.
Han er afsat, så tråden må gerne låses :)