Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 hvalpe søger nye slaver

Startet af Black Diamond, 15. Juni 2010, kl. 19:40

Black Diamond

Her er en lille annonce for 3 dejlige hvalpe der søger nyt hjem.
De er alle lidt over 4 uger gamle, så der er tid endnu til at følge hvalpene  i deres opvækst. Og alt det sjove begynder nu. De udvikler sig så hurtigt, og snart er de små friske mini ildere kan både hoppe og løbe og båtte.

Først er der Cleopatra Aysiha

Aysiha er en lille meget blid pige. Hun er den lille stille pige som elsker en god leg og så falde pladask i søvn i ens arme. Hun er en meget sød og kær pige. Hun har altid været meget mild og blid i alt. Aysiha søger en ny familie der kan elske hende og nusse hende, give godbidder og sove med hende i armen, når det er nødvendigt efter en god leg. Der er seriøse muligheder for en rigtig putte ilder her. Noget som både far og mor også er rigtig gode til.

"Har du plads i dit hjerte til at jeg kan hænge min lille hængekøje der?"



Kiya Anilla er også ude efter en ny familie der vil lege sjove lege og kæle og dele deres liv med hende.

Anilla har lige fået sit første øje i sidste uge. Hun er vores lille kælegris.
Anilla har altid været enormt trykhedssøgende og meget nem at havde med at gøre. Hun er ikke så gammel endnu, men hun har stadig sit kærlige sind og hendes meget usikre gang over imod os når vi sidder i nærheden. Hun elsker at sove hos os, og hun vil faktisk bare kæle og sove når hun er oppe.
Hun er ved at få en fin brun pels og hun bliver virkelig spændene at følge med hensyn til farven. Den udvikler sig rigtig meget lige nu. Men hun er en utrolig sød pige med det kæreste ansigt.

" søde menneske! Må jeg sove hos dig? Er du min nye madmor/madfar?"


Sidste pige er vores lille Ancksunamun Anike

Anike er den store pige i kuldet. Hun er en frækkert der elsker at lege og sloges med de andre i kuldet. Men også at tusse rundt for sig selv når hun kan komme af sted med det for mor.
Hun er livsglad og har næse for at finde de sjove ting. Og det er især hende søskende der er de sjove lige nu. Ih..! At bide dem lidt i rumpen, det er sjovt! Så udvikler det sig til en sjov kamp på liv og død. Det er godt!!
Hun er en meget selvsikker hvalp, og ved hvad hun vil. Jeg er helt sikker på at kommende ejer/ejere, vil få rigtig meget fornøjelse ud af hende, hun er virkelig en pragtfuld ilder.

"Tør du? Tør du? Haha! Jeg er farligere end dig, og også stærkere!" – ægte hvalpe-selvsikkerhed. *G*


Det er mit første kuld, og jeg er så heldig at jeg er blevet skænket hele 5 skønheder og mere charmerende hvalpe skal man lede længe efter. De er så kærlige, og søde og sjove. Og enormt underholdende, jeg sidder og kigger på dem i timevis, for de er så vidunderlige.
De er efter 2 ildere som jeg hentede i Holland sidste år hos samme opdrætter.
Både William og Emma er fra Angoraferretry, og begge har chokolade i linjerne. Hvalpenes endelige farve er uvis, da meget kan ske endnu. Men det ændrer ikke på det faktum at de, i hvertifald i mine egne øjne, er sindsygt smukke. Og endnu sødere end de er kønne. <3

Begge forældre har et super lækkert sind, som det lader til at de har givet videre, for allerede nu er hvalpene kærlige og søde og rolige.
William og Emma har aldrig bidt, og er begge gode til at bruge bakken. Især Emma er rigtig god til bakken. Og så er det jo heldigt at det er hende som sammen med mig skal lære de små at bruge bakken. Det vil være muligt at møde Emma, og naturligvis hvalpene før eventuel reservation.

Derudover vil hvalpene være egnede for førstegangskøbere, da der intet hybrid er i dem, og de kommer fra meget stabile og rolige forældre. Samt at jeg vil gøre mit til at de vil være pre-opdragede før de flytter hjemmefra.


Lidt praktisk også:

Hvalpene bliver solgt med chip, vaccine og sundhedstjek hos en ilderkyndig dyrlæge.

Sammen med hvalpen følger der en hvalpe pakke bestående af :

En pose med 10 daggamle kyllinger
400g tørfoder som hvalpene er vokset op med.
En lille gave fra os til dem - pakket ind selvfølgelig (det er jo sjovest at pakke den ud!).
En ting der lugter af mor til den første tid.
Cd-rom med billeder af din hvalp.

De får også deres egen sundheds bog med billeder og tekst om hvalpen, og med andre gode informationer om pleje og trivsel med hvalpen.

Der er naturligvis stamtavle på hvalpene, og de bliver kun solgt på kontrakt.

De sælges som kæledyr og koster 2500 kr.
De 500 kr skal sendes til mig ved reservering af hvalpen.


Nu vil jeg vise en lille smule billeder af de små piger og så håber jeg at de finder nogle dejlige hjem, hvor der er kærlighed nok til en af disse smukke og søde piger.


Her er Anike







Aysiha







Anilla








For kontakt med mig skriv til Blackdiamondferret@gmail.com






Søger ilder (Blaster)

Uh hvor er de altså søde :love: Gid man vidste hvad fremtiden ville bringe så man kunne få anskaffet sådan en lille pige. Men med den uvished om jeg finder en praktikplads vil jeg ikke byde den lille pige et hjem hos mig lige nu  :(

Men hvis jeg nu er rigtig rigtig heldig så ved jeg det inde 3 uger og så kan jeg måske stadig nå det :dans:

Men nu må vi se, held og lykke med de skønne tøser :love:

Black Diamond

Tak :)
Vi håber også virkelig at finde noget perfækte hjem til dem.

Anne

HVis ikke jeg skulle have dyr hjem var jeg hoppet direkte på Aysiha. Det er nogle utroligt fine hvalpe!!!

Barky

Jeg tror altså også at de bliver rigtig fine! Jeg syns både William og Emma har nogen flotte bygninger, og det kan man jo kun forvente at hvalpene også får.
Bla bla bla.... Hilsen Julia

PiaLyng


Black Diamond

Tak!!
Kan fortælle at Anike fik et fint øje i dag :love:
Og så vil jeg også lige indskyde at de er salgsklar omkring den 24 juli. De bliver solgt når de er mellem 10 og 12 uger alt efter hvornår de er klar til det.

Cirka

ja.. No wonder man får total hvalpe kulder .. De er jo simpelthen så smukke og dejlige :)
Alt held og lykke med dem ..

Dark Crystal

#8
Jeg ligger lige lidt nye billeder af de små lømler. De har fået øjne alle 3 nu. Og de er stadig fri alle 3.






cibatuchsi

de er godt nok lækre.
trist vi ikk skal ha flere

Dark Crystal

Tak Daisy. De er også bare så øh, livlige lige nu.. Der er godt nok gang i den, efter de fik øjne.

rikki

Jag är så fruktansvärt, totalt, förälskad i Anilla!! <3 <3
Får lite ont i magen så söt är hon.
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

Dark Crystal


Anne

De er simpelethen bare så specielle og smukke!!! Aysiha er simpelthen bare så lækker! suk...

Dark Crystal

Ja Aysiha er en smuk og sød pige.
Men hun er reseveret nu. Så der er Anike tilbage nu.