Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Alice, Alva och Asta söker livslånga hem!

Startet af Optimus Ferrets, 31. August 2010, kl. 12:35

Optimus Ferrets

Alice, Alva och Asta är de sista ur kullen av nio. De är födda den 4 Maj 2010. Föräldrarna är båda viltfärgade och har bra gener. 

Jag vill att de ska få ett bra livslångt hem hos någon som kan tycka om dem lika mycket som jag gör! De säljes inte till ett hem där de ska sitta i bur!

Bilder på föräldrar och resten av syskonen finns på min hemsida http://www.illeruppfodning.zoomin.se/

Valparna är chipmärkta, vaccinerade och besiktigade vid 10 veckor (kan göras igen om så önskas)
Vid leverans får valpen med sig en filt, 2 kilo vitalin, leksaker och papper från veterinären.

Vid intresse maila mig på s.duholm@inbox.com och berätta lite om vem du är och vad du kan erbjuda min valp. Eller ring mig på +46(0)738300980
Vi och resten av familjen bor i Kävlinge, Skåne.

Asta:


Alva:


Alice:


Starshineferrets

iiih sötaste barnen! De blir verkligen bara snyggare och snyggare alltså :O!

AlisVolatPropiis

Kæft hvor er de smukke!!! jeg er da helt ekset i Alice, men har ikke råd og overskud til en ekstra ligenu :(

KariN

Ja jeg er godt nok også forelset i Alice <3

De er alle sammen helt vildt smukke
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

#4
Hvor er de bare super smukke. :) :)

Hvis jeg var dig, ville jeg måske regne en pris ud, hvad en hvalp koster incl pas og rabies vaccination. ;)
Og så skrive det her i tråden. ;)
Ann Hillerslev.

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Anne

jeg er helt enig med de andre i at Alice er for lækker, suk.

Optimus Ferrets

Jag tar 3.000 sek per valp. Är det någon i Danmark som är intresserad av flickorna så kommer jag att rabiesvaccinera innan flytt, det är inget köparen behöver betala för. Alla flickorna kommer även att ha pass.
Stamtavla finns, men de flesta illrar är onamnade, innehåller bara färg och födelseår.

Starshineferrets

3000 SEK är ca 2300 DKK tänkte jag bara tillägga :D
Hade jag inte haft ett helt zoo här hemma så had ejag nog inte kunnat låta bli att kidnappa en utav töserna... hade ju syster Ayla här hemma i flera veckor... underbar <3

Froelunde


Optimus Ferrets

Flickorna längst upp på bilden, mamma i mitten och Artax, hanen jag behåller, längst ner.


Flickorna även här i mitten, pappa Pepsi till höger,Artax till vänster

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Starshineferrets

HAHAHA helt underbara bilder :D Nästan så man överväger om man inte kan gör aplats för en liten liten alva.. eller Asta... eller en Alice..

Sølvsten


cibatuchsi

holder mig pænt for øjene. skal IKKE ha flere skal IKKE ha flere. men for søren hvor er de lækre