Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Alice, Alva och Asta söker livslånga hem!

Startet af Optimus Ferrets, 31. August 2010, kl. 12:35

ilderhjemmet

Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

Optimus Ferrets

Jag har nu blivit tvungen att sänka priset på mina flickor. Mamma Delphi har bestämt sig för att hon inte vill ha dem i närheten längre. Alla tre hade väldigt fula sår i nacken i går så nu är mitt hem tyvärr delat i två läger och det rimmar illa med renovering av hus! Nya priset är 2300 sek, ca 1800 dkk, samma krav på eventuella köpare som innan gäller.

Optimus Ferrets


Anne


tzari

Sælg Artax til mig så er der kun 2 ildere for meget hos dig  :dans:  :fnis: Eller køns skift 1 af tæverne  :lol:
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Optimus Ferrets

Haha! Nej Artax är ju min snälla lilla älskling! Men jag tror du behöver en liten Alva istället!

Starshineferrets

hjälp va fin hon e!!! varför behöver jag inte fler honor alltså :s

cibatuchsi

De er bare så skønne.  Men skal ikke have flere selvom jeg da godt kunne se den ene af dem herhjemme...hihi

FerretParadise

Ja man kunne jo hurtigt blive fristet, hun ser godt nok dejlig ud.  <3
Ann Hillerslev.

Optimus Ferrets

Bara säg till så skuttar vi iväg till veterinären för en rabiesspruta! Man kan aldrig få för många illrar! ;)

lussingen

*skynder mig at lukke øjnene, holde mig for ørerne og synge højt. La la la laaaa la la* Det er ikke pænt at friste svage sjæle :P
Lækker pige :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Anne

Ja hun er godt nok meget smuk! Og har et rigtigt dejligt udtryk.

Optimus Ferrets

Flickorna finns fortfarande kvar. Tänkte passa på att säga att jag har inga problem att komma över till Köpenhemn med dem.

Starshineferrets

Jag kan nog även ta med mig valpar över till VIF, fast då måste de hinna på en rabies spruta innan ehh.. hmm den 15 oktober tror jag :s

Anne

Jeg har også prøvet at overbevise hessel om at jeg skal have en trøsteilder når honda rejser, men det er som om det bare ikke går særligt godt..!