Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Alice, Alva och Asta söker livslånga hem!

Startet af Optimus Ferrets, 31. August 2010, kl. 12:35

Starshineferrets

ej alltså Anne... tror du verklig at han skulle oppdage en mere? :D

Anne

#31
ja han er "desværre" ret meget sammen med dem, men de ligner selvfølgelig Joa (eller nok egentlig mere Tofta) lidt, så jeg skal bare sørge for at han ikke ser dem sammen :lol:

Starshineferrets


Optimus Ferrets

Citat fra: Anne Dato 13. Oktober 2010, kl. 14:31
Jeg har også prøvet at overbevise hessel om at jeg skal have en trøsteilder når honda rejser, men det er som om det bare ikke går særligt godt..!
Man kommer jätte långt om man tjatar väldigt mycket och länge! Min sambo sa: Nej Sara, du får inte köpa en iller från Ungern... Men gissa vad som kommer flygande hem till mig snart!!

Starshineferrets

Citat fra: Optimus Ferrets Dato 13. Oktober 2010, kl. 21:37
Citat fra: Anne Dato 13. Oktober 2010, kl. 14:31
Jeg har også prøvet at overbevise hessel om at jeg skal have en trøsteilder når honda rejser, men det er som om det bare ikke går særligt godt..!
Man kommer jätte långt om man tjatar väldigt mycket och länge! Min sambo sa: Nej Sara, du får inte köpa en iller från Ungern... Men gissa vad som kommer flygande hem till mig snart!!

Mohahahaha :P

Anne

Heheh :D Jeg har gjort det før, og han ender altid med at falde for ilderen, men som situationen er nu har vi en pasningsilder som vi ikke helt ved hvornår bliver hentet og nogle penge ude at hænge der, og uanset hvad vil det være uhensigtsmæssigt ift ham at skaffe en ilder mere inden han skal afsted, ligesom at pengene til en evt ny også ligger der.

Men jeg har jo også fået 2 hvalpe i år, så det er jo heller ikke fordi jeg mangler :lol:

Optimus Ferrets

Nu har Alva flyttat! Men Alice och Asta söker fortfarande hem!