Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

5 Standart Piger

Startet af HB-Ferrets, 1. Oktober 2010, kl. 17:51

HB-Ferrets

Navn: Cordelia, Carmen, Celesta, Clara & Carisa
Køn: Hunner (ikke sterilliseret)
Alder: D. 13-5 2010 (ca. 4,5 måned)
Farve: Standarter, Cordelia, Carmen, Celesta og Clara har hagesmække i forskellige størrelser
Temperament: Utrolig søde og kysseglade piger, kan dog være stride med at bide i hænder og føder, så de kræver stadig noget bidetræning. De bruger bakken når de går i bur, men de kan stadig være nogle uheld når de er uden for bur.
Hvad følger med: Chip, Vaccination, Sundhedsbog, Stamtavle (11 led), Baby billeder, Vægtskema for de første uger, 1 stk sengetøj, og selvfølgelig kontrakt der kan ses på min hjemmeside www.hb-ferrets.dk
Pris: 2100

Jeg har begge forældre, og 3 af bedsteforældrene.
Faren (Alexis) er fra eget avl i 2008, han er en stor standart dreng med en lille hagesmæk, der har et helt vildt dejligt temperament.
Moren (Dark Nova) er fra Ilderfryds opdræt i 2008, hun er en rigtig fin mørk og slank tæve. Hun har ikke altid haft et specielt godt temperament, men efter hun fandt ud af at det var os der bestemte, er hun blevet en rigtig sød pige.

Billeder af pigerne:




Hilsen Maja
&
Alle totterne

AnneME


HB-Ferrets

Tak AnneME, synes også selv de er blevet en rigtig god blanding mellem deres mor og far, de har deres mors farve og de biver store ligesom deres far  :)

Jeg sætter prisen ned til 1200 kr.
Hilsen Maja
&
Alle totterne

Ida

Er de stadig til salg?

Line

Tråden er fra sidste år

lille_thor

Ikke for noget, men det er 7 mdr siden de var til salg.  Men prøv at kigge på gul og gratis.  Og så er der jo flere her inde der har fået hvalpe i år
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred