Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

3 valper søker nye hjem å terrorisere :)

Startet af Marianne, 8. Oktober 2010, kl. 16:18

Marianne

Jeg har tre valper igjen som fortsatt ikke har funnet et nytt hjem å regjere i.
Misool og Murano er etter Teasel og Amor. De er født 4.6.2010 og er chippet, vaksinert mot valpesyke, har pass og kommer med en liten valpepakke. Begge to er mørk viltfarget etter rene linjer med god helsestatistikk. Linjene kommer opprinnelig fra Ungarn og England.

Misool er en jente med glimt i øyet og er rimelig frekk i kjeften  :P  Hun er som alle valper i denne alderen høyt og lavt og har aldri tid til å sitte stille. Hun er en normalstor tispe på rundt 950 gram, men kan fortsatt legge litt på seg siden hun bare er 4 måneder gammel. Hun er dotrent og flink til å treffe doen, men trenger nok litt guiding i starten i et nytt hjem. Bitetrening pågår og hun har skjønt hva det går i, men trenger nok fortsatt litt jobbing på den fronten  :)


Murano er en av de største guttene i kullet. Han veier nå rundt 1600 gr, og har ennå ikke satt muskler så jeg regner med han vil ende opp på 2 kg +. Han er som sine søsken en veldig aktiv valp, og har fortsatt ikke helt innsett at biting ikke er lov. Men det er vanskelig å få inn i knotten til en 4 måneder gammel valp som kun vil leke og leke hardt og MYE hehe. Han er som sin søster flink til å treffe doen.


Merimee er etter Maya og MJ. Jeg har fått henne tilbake fordi den andre ilderen i det nye hjemmet nektet å akspetere henne, og begynte å sture, til tross for at Merimee bare ville leke og ikke slåss. Så hun kom tilbake til meg og er nå på utkikk etter nytt og permanent hjem. Hun fikk masse skryt og de var kjempelei seg for at de måtte levere henne tilbake, men hensynet til den første ilderen gikk først. Merimee er en relativt rolig valp og har vokst av seg den aller verste valpeenergien. Hun er en engel å ha med å gjøre, litt lekebiting men er ellers super å ha rundt seg. Doen treffer hun også, så sant det er trepellets og ikke sand i kassen. Da blir hun bare forvirret. Merimee er født 29.4.2010.Hun er chippet, har pass og er vaksinert mot valpesyke. Hun har også med seg en liten valpepakke.


Er du interessert, eller vil ha mer informasjon kan du ta kontakt på mayflowerferrets@hotmail.com. Valpene kan overleveres på VIF 5.november, men da må de få rabiesvaksine innen 15.oktober.

Tilo

Hvor er Merimee lækker bare jeg havde penge til en ilder mere, for tror hun ville passe godt ind i min flok :)
Venlig Hilsen Thilde 
R.I.P Qvark 2004-2010, Elmer 200?-2010,Hubert ca 2004 -2011, Snorre 200?-2012 & Bigfod 2007-2012 <3

Soelberg`s SUN ferret


Eliza

Det er virkelig ikke fair at friste sådan  ;)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

rikki

Åh, Guinevere hoppar upp och ner och ropar: ge mig en sån, ge mig en sån!! <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

mette11



Marianne

Merimee er altså nøyaktig like vidunderlig som hun ser ut til altså  :P
Hun har arvet sin fars rolige sinnelag, og er faktisk sistemann som våkner av valpene. Men når hun først er våken er det ingen tvil om at hun fortsatt er valp  :fnis:

Ei Karin, trenger ikke Julian er mørk lekekamerat? :P Jenter og snømenn kan jo umulig være noe morsomt :P  :lol:
Det samme kan jeg vel kanskje si til Guinevere :P

Lena og Peter

Jeg synes bare Misool ser rigtig fræk ud  :love: ... hmmm men det går ikke.. Ikke flere ilder i år.. Men han er nu dejlig.

Marianne


rikki

Jag lovar dig Marianne att om Guinevere hade haft egna pengar så hade vi kommit och hämtat
en tös direkt!!
Men hon är tyvärr försörjd av mig och hennes matte har inte råd. :(

Försöker förtvivlat övertala Sara att kidnappa med sig en till mig från utställningen.
Vi vill ha en mörk kompis!! <3
Ulrika: Snuffe, Oliver, Nalle, Molly, Guinevere, Alma, Alea, Misool, Freddie, Molle och Tango
http://sites.google.com/site/chillzoneschinchillor/
http://molly2010.chill-zones.se/#home

KariN

Marianne: Han har allerede én mørk legekammerat, Cassiopeia er jo ligeså mørk som ham ;)

Men Naanok kunne nok godt bruge en ung legekammerat, han har stadig ligeså meget energi som en 16 ugers hvalp ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Marianne

Men Cassie er jo jente, og det er jo langt i fra det samme som en sprek ung herremann  :P :lol:

KariN

Citat fra: Marianne Dato 11. Oktober 2010, kl. 12:33
Men Cassie er jo jente, og det er jo langt i fra det samme som en sprek ung herremann  :P :lol:

Det er rigtig nok, men jeg tror at Naanok ville syns det var dejligt med en energi-bombe ligesom ham selv, jeg forsøger ihærdigt at overtale Jack til at lade mig få bare en mere :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3