Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

(fundet) Søger Ilderhan

Startet af metalfreaky, 1. Marts 2011, kl. 10:17

metalfreaky

Hej alle fritte elskere:) jeg søger en fritte han, han behøver ikke være kastreret og max 3år gamme, han må gerne være bare en smule opdraget og bakke/bidetrænet, men ellers er det ikke det store problem:) jeg har 5 fritter i forvejen så er godt erfaret:) den eneste hage ved købet er jeg ikke just er millionær, så en beskeden pris vil være at fortrække, jeg kan tilgengæld tilbyde et super godt hjem, men kærlighed, legekammerater og her må man rende ude hele dagen, plus udendøres løbegård:) jeg bor i jylland(midt) så sælger må gerne bo i omegn, eller indenfor en rimelig køreafstand:)


KariN

Det er snart hvalpesæsson, så hvis det er noget, kan du da søge efter opdrættere herinde og se om ikke der er en der laver en hvalp du kunne tænke dig :)

Ellers har nogle opdrættere engang imellem nogle store hvalpe der søger nyt hjem :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Eliza

Undskyld det negative, men hvorfor vil du have en ilder mere hvis du dårlig nok har råd til at give noget for den?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

metalfreaky

altså nu mener jeg at den ikke skal koste 5000kr når jeg siger et beskeden beløb kan det svinge fra 500-1500kr og op efter.


Eliza

Nu er der jo ingen ildere der koster 5000kr, men det er vel bedre at give lidt ekstra nu og få et sundt og raskt dyr end få en der er billig men kommer til at koste kassen i dyrlægeregninger.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

metalfreaky

Ja det er rigtig, det var også ret urelistisk og skrive 5000kr for en fritte, men det var for at understrege at jeg gerne betaler et par tusinde for en ilder, hvis man finder den rette, jeg syntes ikke 1500-2000kr er dyrt, men man kan også være uheldig og løbe ind i en der er koster mere, man kan også være uheldig at uanset om den er dyr eller ej så kan den være syg allievel såe.

Eliza

Hvis man køber fra en ansvarlig opdrætter så er sandsyndligheden da i hvert fald mindre for at der er noget galt med den.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

metalfreaky

ja det er rigtig nok, det kunne være jeg skulle prøve at købe fra en registret opdratter denne gang, det har jeg ikke prøvet før, har fået de fleste af mine via dba eller gul og gratis.

Eliza

Der er ikke som sådan nogle der er registrerede opdrættere, da vi ikke har nogle regler i dk for sådan noget. Derfor er der også folk der kalder sig opdrættere selvom deres dyr er lige så dårlige som dem der sidder i dyrehandlen når det kommer til sundhed, så derfor skal man vælge sin opdrætter med omtanke. Der begynder at komme hvalpe her snart, så det er en god ide at skrive sig op til en hvalp.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

metalfreaky

Tak for rådet, hvis du har erfaring med et godt sted man kan skrive sig op til en hvalp eller voksen, så må du da meget gerne sige til, eller hvis du selv får en til salg:)

Line

Du kan prøve at kigge her på forummet... Der er en del der har lagt planlagte parringer op med billeder af dyrene, links til hjemmesider og kontaktinformation :)

AnneME

er der dig som der kalder sig trashstar på dba og gog :-)?
velkommen til :)

Snabeldyr

ellers så har mette evergreen altid nogle skønne dyr der trænger til et godt hjem, hun er køreturen værd
Stealing our hearts, then our sanity

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: AnneME Dato  1. Marts 2011, kl. 17:09
er der dig som der kalder sig trashstar på dba og gog :-)?
velkommen til :)

Trashstar har vidst en profil herinde hvor hun hedder "Trashstar" Så vidt jeg husker...

metalfreaky

Tak for alle jeres gode råd:) nej det hedder jeg nu ikke på de sider;)