Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Ilderplade

Startet af Mewz, 29. Juli 2010, kl. 16:13

Mewz

Jeg har (sammen med manden) customized den grimme, brune sponplade, vi bruger til at holde ilderne ude af walk in-skabet med.

Nu er det endelig en 'Nej, ilder!'-plade, som jeg havde drømt om. Jeg er så glad for den!



~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

cibatuchsi

nej hvor er den sej.

FerretParadise

Den er da super fed. :) :lol:
Ann Hillerslev.

Julie Stuhr


Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Charlotte

Den er total sjov. Og selv ilderen kan lide den.  :lol:
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

Katrine

Den er så fed, har lige siddet og beunderet den på jubii :D
Ildere: Loppen & Bamse

Snabeldyr

Stealing our hearts, then our sanity

PiaLyng

den er sej :D!! *misundelse*

Julie Stuhr

Er det nogle i evt. vil lave og sælge?

Shamua

Haha.. hvor fedt! Sådan en lavede toke også til at stoppe hullet under køkkenvasket. Den var dog ikke så fin. Det var bare et låg fra en pizza pakke.. Men der var et stort mærke hvor der stod STOP ilder ingen adgang  :fnis:

Vh. Marianne

NannaMB

Aj hvor er den bare sej.
Det er vel ikke noget i kan lave på bestilling. :)

Eller en skitse på det. Evt nogle flere billeder. :)

Anne

Den er skide sød!!

Mustela

Ja, den er som de andre skriver, bare skide sød.. Og den ene tot er da også stoppet op, og tænker sikkert........ Hmm min mor siger STOP, men jeg skal nok lære hende noget andet, jeg er jo en ilder............

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Eliza

Hvor er den fed.. manden er faktisk lige ved at sætte sådan en plade op  :) Det kunne være jeg skulle gøre lidt ud af den når jeg engang får tid.. fed ide..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.