Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Blue Eyed White (BEW)

Startet af Beate, 2. September 2011, kl. 15:59

Shamua

#15
Hende her har en bew.. http://rainbow-ferrets.dk/billederafmelua.html ... Hun er født uden nogle sorte hår.

Vh. Marianne

Stubba

Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Shamua


Vh. Marianne

Shamua

#18
Haha... Findes der noget bedre end når computeren  lagger  :-$

Vh. Marianne

Estellew

Meluas øjne ser helt sorte ud, synes jeg, eller er det bare billederne? :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Estellew Dato 18. Oktober 2011, kl. 09:13
Meluas øjne ser helt sorte ud, synes jeg, eller er det bare billederne? :)

Jeg vil skyde på at hun har rubyøjne ;O)

englefugl

Citat fra: Oy Dato 18. Oktober 2011, kl. 03:18
Er der nogle der har billeder af disse BEW ildere? Eller link til opdrættere? De lyder fantastisk smukke - Dem ville jeg virkelig gerne se... Jeg troede slet ikke ildere kunne have blå øjne =)

Jeg har en silver med blå øjne og en vildtfarvet med blå øjne :) så jeg tror faktisk ikke at de blå øjne er så ualmindelige ;) Det er mere det at en dew/bew/gew er hvid uden at være albino der er sjældent :D

Oy

Dens øjne ser ikke særlig blå ud... Men kær er den! Nogle der kender nogle hollandske eller tyske opdrættere?

Beate

Forvented mer blå øjne, men hun er stadigvek en vakker pige :)
Så for mig husky-blå øyne om i forstår :P
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Stubba

Jeg mener at Bawa har nogle gode billeder af, hvor man rigtig kan se farven :)
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

englefugl

jeg tror altså ikke at i skal regne med at der er nogen ildere der har husky-øjne :D men derfor er de stadig blå.

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Beate Dato 18. Oktober 2011, kl. 17:13
Forvented mer blå øjne, men hun er stadigvek en vakker pige :)
Så for mig husky-blå øyne om i forstår :P

Blå øjne er slet ike så blå som en husky! man kan som regel kun se at e er blå hvis man holder dem i direkte lys!! Har desværre ikke nogen billeder liggende selv, men ved der er lavet en tråd herinde med de forskellige farver øjne kan ha!

Louise V

Kesslers øjne er blå,





Det ikk husky blå ihvertfald :p men blå er de..

Dark Crystal Ferret

#28
Louise V - Jeg vil nu nok kalde Kesslers øjne på det nederste billede for grønne. Men det er rigtig nok de var blå da han var helt lille. Det har jeg selv flere billeder af hvor de er.
Og jeg syndes ofte at blå og grønne øjne svinger meget med årene. Jeg har haft dyr der havde blå øjne, men som blev grønne med tiden.
De fleste kan vel huske Anilla fra vores første kuld. Hendes øjne var blå som lille, og de er meget grønne i dag.  Og jeg fandt lige ud af i dag at Shivas øjne faktisk også er grønne - hvad Mickos (Kesslers far) også er.

Men ofte er de blå øjne ikke lette at fange på billede syndes jeg. Det er ofte meget letter at få billede af når de er grønne.
Den blå farve er nærmest sådan et skær de får når lyset rammer deres øjne rigtig. Hvor de grønne øjne nærmest danner en grøn ring i øjet på dem.. Derfor kan det være svært at se om de er blå eller sorte. Og blå øjne som en husky.. det tror jeg altså aldrig jeg har set hos en ilder - ikke endnu da :fnis:
Men jeg ved at Barky fik en hvalp (den hvis navn jeg ikke kan stave - "et af Trines dyr" :P ;) ) og hun har et hvalpe billede af ham hvor de er rigtig blå.

Dark Crystal Ferret

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 18. Oktober 2011, kl. 10:25
Citat fra: Estellew Dato 18. Oktober 2011, kl. 09:13
Meluas øjne ser helt sorte ud, synes jeg, eller er det bare billederne? :)

Jeg vil skyde på at hun har rubyøjne ;O)

Bawa´s Melua er BEW - ved ikke om BEW også kan have ruby samtidig...