Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Breth-Hansen (Dr. Dyredød) har nu også klinik på Amager

Startet af Mewz, 21. Maj 2013, kl. 20:39

Mewz

Sakset fra Facebook. Tænkte at det kunne have interesse herinde.
Jeg håber, det er tilladt at skrive advarsler. Kan se, det har været gjort før.

Citat"ADVARSEL! Jens Breth Hansen også kendt som Dr. Dyredød er kommet til Amager.

Han har nu en klinik på Kastrupvej 243. "Amager dyreklinik". Han er kendt for at sjuske med operationer og i det hele taget ikke har respekt for vores elskede dyr.

Mig og min kærestes hunkat skulle steriliseres, så vi fandt en billig pakke hos Amager dyreklinik. Vi aflevere hende hos ham og henter hende ca. 1½ time efter. Da vi kommer hjem kan vi ikke se nogle sting og selve såret ser åbent ud samt er blødende. (billed 1) Da det langt fra ser ud som vi havde forstillet os, går vi ind og undersøger på nettet og det vi finder er enhver dyre ejers mareridt.
STOP-Dyrlaege-Breth-Hansen.dk

Morgenen efter kunne vi kun få øje på to tråde, der hang ud af hendes blodige sår. Vi ringede til klinikken og fik en tilbagemelding på, at vi bare skulle tage det roligt og se tiden an. Vi fik hverken krage eller smertestillende, vi havde derimod fået besked på, at skulle sy hende ind i et viskestykke som beskyttelse. Det virkede ikke for os, hun kravlede ud af det.

Vi tog derefter ned på dyre klinikken på Amagerbrogade og fortalte om situationen og fik købt en krage. På Klinikken sagde de, at de ville sige, at han skulle have taget hende ind med det samme. Efter vores lille kat, på kun et år, havde siddet i smerter i to dage med åbent sår ind til buen (lægenes beskrivelse), tog vi hende med ned på klinikken på Amagerbrogade, som tog hende ind med det samme for, at få lukket det rædselsvækkende sår ordentligt! På klinikken opdagede de hurtigt fejl og mangler i papirene, som vi havde fået af Dr. Dyredød. Vi fik at vide, at han kun havde lukket to lag i kattens mave i stedet for de tre der skal til. Han fortalte også at han ville lave enkle sting, så hvis det ene gik op, ville de andre ikke ryge med op, men dyrelægerne på Amagerbrogade kunne se, at han havde gjord det helt omvendte! De kunne også se, at hans sting ikke var lagt i en lige linje, men var mere "s" formet. Vi havde fået en recept på nogle piller, som vi troede var smertestillende, men var kun bakterie dræbende, som vi senere får fortalt af dyre lægerne på amagerbrogade, at det er piller der ikke bliver brugt meget mere, da de før hen er blevet brugt hvis man har været i tvivl om operationen er blevet udført i sterile omgivelser.
Billed 1 = sådan skal det IKKE se ud. Åbent sår og ikke barberet. Så sådan ud da vi fik hende tilbage fra Jens Breth Hansen.
Billed 2 = Præcis som det skal se ud.
Efter lægerne på Amagerbrogade gjorde en fantastisk indsats, har vi nu vores glade og livlige kar tilbage. Så god som ny.


Så hold jer langt væk fra Amager dyreklinik! Spred ordet!"

Undlader lige at vise billederne.  :(
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

CMS

Han er SÅ sær! Jeg har været der for ikke længe siden med min veninde og hendes kat (vidste ikke, det var ham!). 
Mange hilsner Christina

Mewz

Jeg er heldgivis aldrig stødt på ham. Men jeg synes, det er uhyggeligt, at han bare får lov at blive ved at praktisere og lave nye klinikker rundt omkring. Tænk hvis man havnede hos ham ved en fejl. :(
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

AlisVolatPropiis

....han burde helt ærligt kastreres med hans egne metoder...