Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Carnia Lynx

Startet af CMS, 20. Juni 2013, kl. 15:44

Anne

Det kunne være super hvis nogen kan have det med over! har tit tænkt jeg gerne ville prøve det mærke

Shamua

#16
Ida skal herover ca. d. 3 juni, og hun vil godt tage jydernes med :P ..... Så kan de afhentes i Randers :) Anne, har en hvalpekøber i Ålborg måske kan tage det med op (skal lige høre) ellers må du komme..... Jeg skylder sushi :P

Vh. Marianne

Anne

Det gør du nemlig! Og hvis det er den hvalpekøber jeg også "kender" så kan vi jo evt bare mødes der :) ? Hvis hun gider have mig på besøg that is :P

Shamua

#18
Citat fra: Anne Dato 21. Juni 2013, kl. 21:01
Det gør du nemlig! Og hvis det er den hvalpekøber jeg også "kender" så kan vi jo evt bare mødes der :) ? Hvis hun gider have mig på besøg that is :P

Det er den anden, men hende skal du også til at kende, det er et must :P så vi finder ud af noget :)

Vh. Marianne

Miliah

Bare lige så folk ved det regner jeg med at hente foderet imorgen aften hos Christina. Så hvis der er andre end Marianne fra jydeland der skal nå at have med skal de kontakte Christina snart :)

lille_jill

Mheg skal stadig hente len er fuld og står på valgt st, så kan ikke hente fær tidligt søndag!!!!

Shamua

Citat fra: lille_jill Dato 28. Juni 2013, kl. 00:40
Mheg skal stadig hente len er fuld og står på valgt st, så kan ikke hente fær tidligt søndag!!!!
Er du fuld? :P

Vh. Marianne

lille_jill

Citat fra: Shamua Dato 28. Juni 2013, kl. 01:26
Citat fra: lille_jill Dato 28. Juni 2013, kl. 00:40
Mheg skal stadig hente len er fuld og står på valgt st, så kan ikke hente fær tidligt søndag!!!!
Er du fuld? :P

Åbenbart ? Tror jeg forsøgte at være konstruktiv og informerende.. :P kan overhovedet ikke huske det..

Anne

Jeg har desværre først ser svaret nu, så ved ikke om det er for sent at få en pakke med til Jylland?

Miliah

Citat fra: Anne Dato 28. Juni 2013, kl. 22:07
Jeg har desværre først ser svaret nu, så ved ikke om det er for sent at få en pakke med til Jylland?

Har fået en med til dig også :)