Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sammenførsel

Startet af SofieLykke, 22. Juli 2013, kl. 00:10

SofieLykke

Åh synes det er så frustrerende.. Vores to andre ildere kan bare ikke sammen med vores hvalp... Så snart de bliver sat sammen går de til angreb på hende.. Efter 5 min stopper det.. Og så snart de ser hinanden jagter de hende igen... Hun har været her i 19 dage nu, og det er som om vi ingen vegne kommer.. Vi har snart prøvet alt, nogen forslag?? De bliver sat sammen hver dag, flere gange om dagen.

Eliza

Hvad med bare at lade dem gå sammen hele tiden uden for buret. Ville aldrig sætte ildere der ikke kan sammen i et lille bur.

Hvor voldsomt er slåskampene??

Hvis hvalpen er nogenlunde glad (den vil sikker være en smule trykket) og ikke bliver bidt til blods, så ville jeg ikke skille dem ad. Så må de tage deres ture i løbet af dagen og med tiden bliver det nok bedre.

Sammen føringer kan tage laaaang tid. Min ene tog et halvt år, men heldigvis var hvalpen hurtigst og nåede at flygte de fleste gange.

Jeg ved det er modbydeligt at se på, men det er nu engang sådan man risikere det er når man vil have en ny ilder i flokken.

Jeg ville nok også bruge en noget alene tid sammen med hvalpen så den kan få en lille pause og noget positiv opmærksomhed.

Nogle har held med at gå tur med dem andre at give noget lækkert som de skal dele af en skål.

Men tålmodighed og mere tålmodighed er nok vejen frem.

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.