Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Hej til alle

Startet af Michael, 6. April 2014, kl. 19:22

Michael

Shamua:
Selv tak  :) dejligt at se der er ved at komme flere gode opdrættere, så vi kan få nogle gode sunde linjer i DK, hvilket ville være på tiden.

Dyrenørden:
Takker, og ja jeg må sige jeg faldt for Luccas udseende hun ligner alle mine 8 gamle standarder/vildtfarvede, har altid elsket den maske de har :) og lige nu glæder jeg mig bare til at få et par stykker igen, det utroligt så kedeligt det bliver i hjemmet uden ildere....

Cille

Velkommen til.
Jeg har været der siden 1995, og tror faktisk  jeg enten har mødt dig, eller også har jeg set en artikel med dig i en avis eller i bladet "pomfritten".
Marianne har så fået smitte mig med de der hybrider, så har da et par stykker efterhånden :fnis:

Michael

Cille:
Takker, og Ja vi var jo ikke så mange tilbage i 95, så det ville næsten undre mig mere hvis vi ikke har mødt hinanden  :)
Dejligt at høre at du også har fået hybrider, tror virkelig det kan hjælpe på at få forbedret de danske linjer.



FerretParadise

Velkommen herind Michael.

Jeg kan så godt huske hvornår jeg mødte dig første gang, det var i 2004 hvor du og Freddy skulle hjælpe mig med at købe en computer og sætte den op.
Jeg håber du bliver glad for at være herinde, vi kan både grine og græde med hinanden, skændes og hjælpe hinanden. Dejligt med endnu en mand i hønsegården.  :P
Ann Hillerslev.

Michael

FerretParadise:
Jamen hejsa Ann, dejligt at se du stadigvæk er aktiv inden for vores dejlige ilder verden :) selvom du ikke avler mere, og jo kan tydeligt huske den dag med computeren :)

Jane31

Citat fra: Michael Dato  7. April 2014, kl. 21:28
Jane31:
Så er det jo næsten mig der skal sige velkommen til vores ilder verden til dig, og du kan godt begynder at glæde dig til du for den lille nye ilder hjem de er bare noget helt for sig selv :) og utrolig sjove du skulle næsten overveje at få to fra starten at se dem lege er som et cirkus man aldrig bliver træt af at se på :)

Ja glæder mig også som et lille barn glæder sig til juleaften  :dans: regner med at skulle have en mere på et tidspunkt, men da det er første må jeg lige fokusere på en ad gangen. Men man kunne jo håbe at der kommer nogle traf indimellem, så kan han lege lidt med andre ildere der.  ;)
Kæmpe hilsen fra en spændt Jane31

Michael

Jane31:
Kan jeg godt forstå jeg gjorde præsis samme ting, købte en ilder til at starte med for lige at se hvordan det kom til at fungere, 1 uge senere købte jeg nummer 2 :)
Jeg har også utrolig svært med at vente på at få nogle igen, det bliver bare så tomt og kedeligt når man lige pluseligt ikke har nogen mere, så nu køre jeg ned på et internat et par gange om ugen bare for at nusse nogle katte mens jeg venter lol

Shamua

Citat fra: Michael Dato 12. April 2014, kl. 01:57
Jane31:
Kan jeg godt forstå jeg gjorde præsis samme ting, købte en ilder til at starte med for lige at se hvordan det kom til at fungere, 1 uge senere købte jeg nummer 2 :)
Jeg har også utrolig svært med at vente på at få nogle igen, det bliver bare så tomt og kedeligt når man lige pluseligt ikke har nogen mere, så nu køre jeg ned på et internat et par gange om ugen bare for at nusse nogle katte mens jeg venter lol
Samme her, vi startede med en. Kæresten ville kun have en.
I løbet af de næste 3 uger ville han have en ven til første første ilder :) ... Og så kom Venus :P

Vh. Marianne