Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Har brug for hjælp til et navn til min lille nye dreng;)

Startet af Moonblood31, 7. August 2014, kl. 13:45

Moonblood31

Hej jeg har brug for et godt navn til min lille dreng jeg skal hente om ca. 3 ½ uge  ;)  Har fundet et par indtil videre men kan ikke blive enig om hvilket... Hjælppp

Diesel
Neo
Jael
Jahoel
Dino
Balthazar
Bones
Vincent
D'leh
Felix Thunder Paws
Doozer
Zeus
Demon


Jeg har ikke fået taget et billede endnu men skal forbi og se ham måske imorgen så tager et der og sætter op så I kan se ham :)

Barky

Jeg synes altid at det er nemmere at finde ud af hvad de hedder når man har haft dem i et par dage. Så kommer navnet ligesom af sig selv. :)

Men når det er sagt, så har jeg 4 ildere der hedder hvad de hed før de kom til mig. Hehe
Det er faktisk kun min ene kat jeg har omdøbt fra stamtavlenavnet.
Bla bla bla.... Hilsen Julia


beeck88

Hvor ser han sød ud. Jeg syns Felix Thunder Paws er sødt.
Mange gode hilsen jace, cooper og dastan☺☺☺

Moonblood31

Jeg synes faktisk slet ikke nogen af navnene passer efter at have besøgt ham igen.. Han er en lille satan hehe der ikke kan sidde stille og brokker sig hvis han ikke får sin vilje  :)

Barky

Citat fra: Moonblood31 Dato 11. August 2014, kl. 12:22
Jeg synes faktisk slet ikke nogen af navnene passer efter at have besøgt ham igen.. Han er en lille satan hehe der ikke kan sidde stille og brokker sig hvis han ikke får sin vilje  :)

Jaeh se... Du finder ud af navnet når han flytter ind. :)
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Moonblood31


heavy-metal

kæmpe hilsen fra
Akasha (hund), Cobra (kat), Molly (fritte), Vincent (fritte) og deres mennesker
Kate og Leif.