Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Pasning af Merlin

Startet af Louise, 18. Juni 2016, kl. 20:00

Louise

Hej alle sammen,

Jeg står i den situation at jeg skal ud af landet i et år og søger nogle som jeg ville kunne lave en passeordning med i den periode. Jeg betaler selvfølgelig for forplejning. Jeg håber virkelig der er en der har mulighed for at hjælpe mig, da jeg ikke må medbringe ham.

Han er 5 år gammel og er en rigtig hyggefætter, bider aldrig og er noget så sød og rar. Jeg lader ham løbe frit omkring i lejligheden når jeg er hjemme og vi går ture i naturen, hvilket han værdsætter meget. Han er ikke aggressiv overhoved.

Passeperioden skal være fra d. 19 september og et år frem hvis alt går som planlagt men kan også være det bliver kortere.

Håber der er en venlig sjæl derude som vil hjælpe mig med lille Merlin
Håbefulde hilsner fra Louise

Dyrenørden

Hej Louise.
Forummet her bruges ikke meget mere, prøv istedet at så pasning på facebook siden dansk ilder forening, det er den største danske ilder side på fb :)

Håber det lykkedes dig, men håber også du er klar over han har en alder hvor statestikken siger han måske ikke har mange år i sig så du er forberedt på at han kan risikere at dø imens du er væk. Det håber vi selvfølgelig ikke men det er en god idé og være på forkant med dette også og have klare aftaler med passer om hvad der skal ske hvis ilderen bliver syg.