Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Hvad syntes i om det udstyr jeg har valgt? :) + foder og kattegrus hjælp!

Startet af MissCookie, 31. Januar 2013, kl. 19:36


Beate

Foder:
Christina/CMS herinde selger godt kvalitetsfoder beregnet til ildere  :) Ferretastic kan specielt anbefales. Jeg blander selv Ferretastic, Lynx, Royal Canin Kitten/Babycat, Hills Kitten og det jeg vinder på ilderudstillinger. Ilderne plukker selv ut Ferretastic fra blandingen og spiser det først. Applaws er også godt og kan købes hos dyrehandlere.

Snacks: Vitaminpasta fra Gimpet! Ildere elsker det. Naturlig tørret kød.

Ellers ser alt godt ut  :)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

lille_jill

Køjer kan du købe privat og på udstillinger :) Det er meget bedre kvalitet og mere i ilderstørrelse.

MissCookie

Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

Beate

Ja køjer kan man også sy selv om man har en symaskin. Her blir det ilder og rotte køjer av gammelt tøj. Gratis og miljøvennlig  ;)
Venlig hilsen Beate, Felix, Linus, Mink og Luke

Barky

Jeg ville måske lige tjekke priserne på det tyske zooplus før bestilling..... Tit er det billigere... :P

Der er udstilling i Albertslund d. 23 februar, hvor der også kommer boder.. Det kan være at der er noget at komme efter der?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

MissCookie

Citat fra: Barky Dato  1. Februar 2013, kl. 01:16
Jeg ville måske lige tjekke priserne på det tyske zooplus før bestilling..... Tit er det billigere... :P

Der er udstilling i Albertslund d. 23 februar, hvor der også kommer boder.. Det kan være at der er noget at komme efter der?

Ja jeg regner også med at komme der den 23. februar :)
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3