Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Angoraferretry William med Angoraferretry Emma (2010)

Startet af Black Diamond, 28. Oktober 2009, kl. 01:01

Black Diamond

Angoraferretry William
Født : 24/4 -2009
Farve: Chokolade self
Pels: ½ Angora

William er en sund og glad dreng. Han har altid været utrolig nem og sød og rar. Han har ikke haft brug for bide træning endnu. Og han er på alle måder utrolig nem at havde i huset. William er sød og rar ved alle han møder og han er god til at forstå at man siger nej, så stopper han lige med det sammen. samtidig er han en meget livlig dreng der elsker at lege.



Angoraferretry Emma
Født: 4/5- 2009
Farve: Vildtfarvet
Pels: ½ Angora

Emma er mors pige. Igen en lille pige der ikke har haft brug for bide træning eller nogen form for opdragelse. Hun er sød og rar. Hun elsker at møsse med alle hun møder. Hun har nemt ved at få venner og hvis der er noget man ikke er tryg ved så hjælper det altid at hoppe op til mor hvor man er i sikkerhed! Emma stoler meget på alle dem hun møder. Hun har ikke været bange for nogen eller gemt sig når der kom gæster.


Emma og William vil være et rigtig godt par for førstegangs købere da de begge er milde og nemme at havde med at gøre.
Af farver forvendter jeg: Vildtfarver, Black self, Chokolade self/solid og der er mulighed for Angora! Der er stadig plads på vendtelisten til denne paring!

Hvalpe sælges med:
En hvalpepakke med det mad som hvalpen er vant til. Den vil bestå af to poser foder til killinger af 500 g samt en målekop.
Du vil sammen med stamtavlen få en kopi af kontrakten og hvalpens stambog.
Du vil også få en lille ting med som din hvalp kender fra sin tid hos mig.
Og du vil få en lille gave til hvalpen. Gaven vil være forskellig fra år til år. Du vil også få alle hvalpens private billeder på en cd-rom.

Du kan finde mere om Emma og William på min hjemmeside hvor du også vil kunne finde mere om mit opdræt og hvor du vil kunne følge hvalpene fra dette kuld.

www.Emmadyhr.dk

A_M_T >Team Unique Ferrets<

ih det er godt nok nogle kønne dyr! man blir helt fristet. Men går der ikke lang tid til at de skal parres op?

laerke9

nej det lyder rigtig spændende! Jeg er helt vild med chokolade og mørke ildere! Hvornår har du planlagt at skulle pare dem?

Black Diamond

Ja jeg fik ikke skrævet det i tråden  :-$ Men de bliver paret op når Emma går i løb til næste år.

pinkroses

Hvad er priserne på en Chokolade eller en sort ??
De er simpelthen så smukke de farver :)

Anne

Jeg tror ikke maria læser ret meget herinde mere, jeg synes du skal stille hende sprøsgmålene pr mail gennem hjemmesiden


Black Diamond

#7
Emma er i dag gået igang med at føde. Der er kommet 5 hvalpe indtil nu. De første 3 blev født inden for en halv time, de andre to med lidt mere mellemrum.
Jeg har vejet de 5 af dem nu. de vejer 9 , 11, 11,11, 11 g.
Vi har set der en en dreng imellem, de andre har vi ikke kunnet undersøge endnu.. De er livlige og piber helt vildt.
Vi kan mærke flere der inde. Og jeg lover lidt billeder inden dagen er omme.

Soelberg`s SUN ferret