Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Thronos Rokke Àmor & Aylen 2010

Startet af Starshineferrets, 20. December 2009, kl. 19:19

Starshineferrets



Starshine Ferrets Planerar ytterligare en parning till våren.

Aylen är ursprungligen från Ungern och är född 2009. Hon kommer från en rent viltfärgad linje (så lång linjen är känd), utan vita tecken eller angora anlag. Sundhetsstatistiken i hennes linje ser väldigt bra ut, utefter den informationen som finns om linjen. Hon har ett fantastiskt temperament, har aldrig behövt någon uppfostran, och är alltid på gott humör. Hon har en femini kroppsbyggnad, utan att vara liten. Hon är både muskulös och atletiskt byggd.
Stamtavlan kan ses här: http://baltikum.dyndns.org/~fuglemat/index.cgi/vis_ilder?dbnr=5019





Àmor är även han från Ungern, och är född i 2008. I hans linje finns främst viltfärgat samt en pastell. Inga vita tecken eller angora anlag. Han är en bastant kille, lång och muskulös i kroppen. Även han har ett fantastiskt temperament, och har inte heller behövt någon direkt uppfostran.
stamtavlan kan ses här: http://baltikum.dyndns.org/~fuglemat/index.cgi/vis_ilder?dbnr=3603



Precis som mina avelsdjur kommer valparna  att växa upp på enbart BARF och jag ser gärna att de får fortsätta med det i sina nya hem, självklart med mitt stöd.

Av färger förväntas  viltfärgat


Dessa valpar förväntas kunna passa in i de flesta hem, men som alla illrar behöver de både tid och aktivering. De säljs inte till hem där de kommer att tillbringa större delen av tiden i bur.


Valparna säljs ID-märkta, vaccinerade mot valpsjuka, besiktigade och försäkrade (för dem som stannar i sverige)
Med valpen följer: stamtavla, vaccinationsintyg, besiktningsprotokoll, sovpuff/filt, leksaker, sele, BARF-guide, BARF och tillskott för de första dagarna samt livslång dygnet runt support.

Priset för en valp till sällskap som ska utanför sverige och norge 4000 SEK


För mer information se gärna min hemsida www.starshineferrets.se

Det går bra att bli uppskriven på intresselista redan nu.
Längre fram kommer dem jag anser vara lämpliga, och som fortfarande är intresserade utav valp sättas på valplistan.


Jag ställer hårda krav på mina valpköpare, då jag vill att mina valpar ska få det bästa möjliga hemmet, där de får stanna hela livet.


Kontakt: sara@starshineferrets.se
Sara // Starshine Ferrets



FerretParadise

 :) Den parring glæder jeg mig meget til. :)

Hvordan kan det være at der er prisforskel på denne parring og den anden du laver?
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

det är samma pris på dem, men jag skrev bara ut priset för valpar till sällskap som stannar i sverige i den andra tråden, och skrev bara att kostnad för pass och rabies etc tillkommer vid export :S Och nu kan jag inte ändra det :(

FerretParadise

Okay.
Jeg undrede mig bare.  ;)

Ih det er nogle smukke dyr du har Sara.

Tralle lill laa luuu....    Ann ønsker sig en hvalp efter denne parring... <3
Ann Hillerslev.

Mette - Evergreens Ildere


Starshineferrets

hihihi den som väntar på nått gott ;)
tack mette!

FerretParadise

#6
Jeg er meget taknemmelig for, at jeg må købe en hvalp til avl efter denne parring også. :) :)

Jeg føler at Aylen ser ind i mit hjerte, det er et super dejligt billede af hende. <3
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

är själv så glad  min/mina valpar kommer att få det så bra hos dig :)

ja... Aylen är faktiskt en väldigt speciell iller, otroligt känslig eller hur man ska utrycka det ;)

tzari

Flotte dyr skal nok blive nogle fine hvalpe  :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

lussingen

Fantastiske dyr <3 Men ærlig talt Sara, så er det lidt ondt af dig at spamme forum med billeder af dine smukke dyr. Først billeder af dine smukke dyr i sneen og nu også billeder af dine parringsplaner. Suk hvor er det dog svært at vente til 2011, og det bliver absolut ikke nemmere nu :nej:
Men som du selv siger, den der venter på noget godt..... :dans:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

FerretParadise

Citat fra: lussingen Dato 21. December 2009, kl. 07:28
Fantastiske dyr <3 Men ærlig talt Sara, så er det lidt ondt af dig at spamme forum med billeder af dine smukke dyr. Først billeder af dine smukke dyr i sneen og nu også billeder af dine parringsplaner. Suk hvor er det dog svært at vente til 2011, og det bliver absolut ikke nemmere nu :nej:
Men som du selv siger, den der venter på noget godt..... :dans:
Ja som du jo nok kan læse, så skal jeg også have en hvalp efter denne parring. :dans:
Så vi venter begge på noget godt, jeg skal dog ikke vente så længe som dig, men så kan du jo komme hjem til mig og lege med de hvalpe jeg får hjem. ;)
Ann Hillerslev.

lussingen

Citat fra: FerretParadise Dato 21. December 2009, kl. 09:34
Citat fra: lussingen Dato 21. December 2009, kl. 07:28
Fantastiske dyr <3 Men ærlig talt Sara, så er det lidt ondt af dig at spamme forum med billeder af dine smukke dyr. Først billeder af dine smukke dyr i sneen og nu også billeder af dine parringsplaner. Suk hvor er det dog svært at vente til 2011, og det bliver absolut ikke nemmere nu :nej:
Men som du selv siger, den der venter på noget godt..... :dans:
Ja som du jo nok kan læse, så skal jeg også have en hvalp efter denne parring. :dans:
Så vi venter begge på noget godt, jeg skal dog ikke vente så længe som dig, men så kan du jo komme hjem til mig og lege med de hvalpe jeg får hjem. ;)

Du kan tro jeg gerne vil komme hjem og lege med hvalpene!! Det er da nogle fantastiske avlsdyr du får Ann. De er helt utrolig smukke "udenpå" og jeg er sikker på de er mindst ligeså smukke indeni!
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

AlisVolatPropiis

Åh suk....ham Amor har da godt nok ramt mig med sine pile....og Ikea :P er smuk som altid :D

Starshineferrets

hahaha vad snälla ni är :) Jag är själv väldigt spänt på resultatet efter den här parningen

Starshineferrets

Suck... har ju glömt att rätta priset här: En valp till sällskap som ska utanför Sverige och Norge, kostar 3500 SEK, inte 4000 SEk