Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Thronos Rokke Àmor & Aylen 2010

Startet af Starshineferrets, 20. December 2009, kl. 19:19

Starshineferrets

Aylen har börjat gå i brunst, och det drar ihop sig mot parning :D

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 29. Marts 2010, kl. 09:35
Aylen har börjat gå i brunst, och det drar ihop sig mot parning :D
OOOOHHHH.....    Nu lysner det forude....   Ser små hvalpe for mig. Nussenus. <3 <3 <3
Ann Hillerslev.

KariN

#17
Nøj hvor jeg glæder mig til at følge de hvalpe der kommer fra den her parring :D Det er nogle super smukke dyr, begge forældre, så hvalpene kan da kun blive helt fantastiske :D

Ann: Jeg indtager din lejlighed når de små kommer hjem til dig og skal bo ;)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Karina det er simpelthen bare en aftale. Nu bor du jo også tæt på mig, så du skal være mere end velkommen. TIT... :)
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

Så är parningen i princip avklarad och termin, om allt går väl är satt till den 13 Maj +/-

FerretParadise

OOOOHHH .....    Hvor spændende. :dans:
Ann Hillerslev.

Starshineferrets


Starshineferrets

för en liten stund sedan gick aylens slempropp :P

FerretParadise

Citat fra: Starshineferrets Dato 10. Maj 2010, kl. 20:49
för en liten stund sedan gick aylens slempropp :P
Åh gud åh .... Hvor spændende, jeg kan ikke vente...
Nu bliver min lille prinsesse snart født.. Kom ud lille skat, du er allerede højt elsket... <3
:nu: :nu: :nu:
Ann Hillerslev.

KariN

Åhh Ann altså, du er så sød når du glæder dig :D

Jeg sidder her og venter spændt på at høre nyt :D Held og lykke med fødslen af de små basser :D
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

FerretParadise

Citat fra: KariN Dato 10. Maj 2010, kl. 21:33
Åhh Ann altså, du er så sød når du glæder dig :D

Jeg sidder her og venter spændt på at høre nyt :D Held og lykke med fødslen af de små basser :D
Tusind tak søde. Jeg er glad for, at du ikke synes jeg er latterlig. :P
Jeg elsker at glæder mig til ting, og jeg er så let at begejstre, ja jeg nyder de små glæder.
:D
Ann Hillerslev.

Starshineferrets

haha ja ann du är verkligen söt :D hoppas nu att  det kommer en liten prinsessa åt dig! tlen lovar att hon ska göra sitt bästa!

tack KarinN! :D det hoppas jag också!

Charlotte

Det er da også totalt spændende når de skal føde. Jeg krydser fingre alt hvad jeg kan for at alt går godt.  :)
Var ved at miste en ilder men fik ham reddet fordi jeg kan førstehjælp.
LÆR DET!
Det kan redde DIN ilder!!!

KariN

Ann: Jeg ved jo selv hvordan det føles at vente på hvalpe ;) det er super svært når man glæder sig helt ustyrligt til at kunne se billeder og følge hvalpen jo :D

Sara: Er der noget nyt endnu?
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Starshineferrets

Nope... so far nothing... tror hon planerar att vänta tills valparna är leveransklara innan hon föder fram dem :s