Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Miss Velcro og Zukqu 2010

Startet af Amazing Ferret, 29. Januar 2010, kl. 15:25

Sølvsten


Amazing Ferret


Malene

[besked=Malene]Tråden er blevet delt. Den nye tråd kan findes her: Snak om Miss Velcros aftegninger :)[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret


Amazing Ferret

Så er Zukqu på besøg og han har fundet ud af hvad han skal gøre ved Velcro  :)

Hvis alt går som det skal, så har hun termin den 16 april +/- 2 dage

Amazing Ferret

Velcro fødte i nat 4 babyer, desværre havde nr 2 hvalp åben kranie, så den måtte jeg aflive. En af de andre hvalpe havde noget læbe/ganespalte og måtte også aflives. Så nu er der en dreng og pige tilbage, men om de overlever ved jeg ikke, for Velcro vil ikke lade dem die eller også vil de ikke die

FerretParadise

Åh nej, det lyder da forfærdelig trist. :(
Jeg vil krydse fingre for de sidste 2.

Dem der siger at det kunne være hyggeligt at få et kuld, skulle prøve sådan noget her. At opdrætte er vidunderligt, men puha, det er sgu også mega hårdt.
Ann Hillerslev.

Shamua

Citat fra: Amazing Ferret Dato 17. April 2010, kl. 09:50
Velcro fødte i nat 4 babyer, desværre havde nr 2 hvalp åben kranie, så den måtte jeg aflive. En af de andre hvalpe havde noget læbe/ganespalte og måtte også aflives. Så nu er der en dreng og pige tilbage, men om de overlever ved jeg ikke, for Velcro vil ikke lade dem die eller også vil de ikke die

åh nej åh nej! :(

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Citat fra: FerretParadise Dato 17. April 2010, kl. 09:54
Åh nej, det lyder da forfærdelig trist. :(
Jeg vil krydse fingre for de sidste 2.

Dem der siger at det kunne være hyggeligt at få et kuld, skulle prøve sådan noget her. At opdrætte er vidunderligt, men puha, det er sgu også mega hårdt.

Ja folk skulle virkelig prøve sådan en tur, for så kan det godt være de skiftede mening. Det er bestemt ikke nemt eller sjovt. Har vrælet det meste af natten fordi jeg har måtte aflive de 2

mette11

Åh nej det er da virkelig ikke sjovt...håber da at hun vil tage de sidste to til sig...

Lena og Peter

#25
Vi følger med dig... Er igennem samme tur med Pil. Hun fødte 8 hvalpe i går, den 1 er død nu og de andre vil hun ikke lade die... Så vi har ikke sovet hele natten... Vi krydser fingre for de og håber at Miss Velcro og Pil kommer på andre tanker...  :(

Amazing Ferret

#26
Citat fra: ilderbanden Dato 17. April 2010, kl. 10:59
Vi følger med dig... Er igennem samme tur med Pil. Hun fødte 8 hvalpe, den 1 er død nu og de andre vil hun ikke lade die... Så vi har ikke sovet hele natten... Vi krydser fingre for de og håber at Miss Velcro og Pil kommer på andre tanker...  :(

Åhhh det er jeg ked af at høre - krydser fingre for Pil og de små

Den lille pige har fundet en pat  :dans: så nu håber jeg bare der er næring i mælken så de kan blive store

Cille

Jeg krydser for dem alle.
Det her er bare en af de træls ting ved avl,og så er det man tænker i kort øjeblik på om man skal stoppe.
Men man må jo bare op på hesten igen og håbe på at næste gang blir det godt :D

Jeg fik selv kuld på 10, men måtte så igår aflive 3 af dem,fordi navle streng var rykket,så lidt af det der skal være inde i ilderen sad udenfor.
Så Erika der er babs fri her, og ellers har vi "nutella" damen som nok tager imod dem uden problemer

Amazing Ferret

^^Ja det kan godt være jeg kommer op til dig i morgen med dem hvis de ikke har taget på i løbet af dagen

FerretParadise

Hvordan går det med de 2 små?
Ann Hillerslev.