Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Miss Velcro og Zukqu 2010

Startet af Amazing Ferret, 29. Januar 2010, kl. 15:25

Amazing Ferret

De er stadig i live - men Velcro vil ikke passe dem. Så jeg bliver nødt til at tvinge hende til at lade dem die en gang imellem. Det er bare ikke optimalt. Ved ikke om jeg bare skal aflive dem, men jeg vil gerne give dem en chance

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 18. April 2010, kl. 11:06
De er stadig i live - men Velcro vil ikke passe dem. Så jeg bliver nødt til at tvinge hende til at lade dem die en gang imellem. Det er bare ikke optimalt. Ved ikke om jeg bare skal aflive dem, men jeg vil gerne give dem en chance
Åh nej altså... Det er jeg rigtig ked af at høre. :(
Ann Hillerslev.

Amazing Ferret

Jeg tager op til Hanne snart for at se om en af hendes tæver vil tage dem, ellers så må de aflives

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 18. April 2010, kl. 13:44
Jeg tager op til Hanne snart for at se om en af hendes tæver vil tage dem, ellers så må de aflives

krydser fingre for at det lykkes

mette11


Line

ihh hvor træls erika :( er godt nok ked af at høre det her...! Hvordan går det med de to nu?

Amazing Ferret

Tæven er desværre død, men drengen ligger hos Ginger og spiser godt  :fnis: Han har vist allerede taget 1 gr på :dans: :dans:

FerretParadise

Citat fra: Amazing Ferret Dato 18. April 2010, kl. 20:30
Tæven er desværre død, men drengen ligger hos Ginger og spiser godt  :fnis: Han har vist allerede taget 1 gr på :dans: :dans:
Åh kondolerer med tæven, det var rigtig trist. :(
Jeg vil krydse fingre for den lille dreng.
Ann Hillerslev.

Soelberg`s SUN ferret

Citat fra: Amazing Ferret Dato 18. April 2010, kl. 20:30
Tæven er desværre død, men drengen ligger hos Ginger og spiser godt  :fnis: Han har vist allerede taget 1 gr på :dans: :dans:

krydser fingre for ham

Amazing Ferret

Tak  :) Ginger har vist rigtig god mælk for da jeg kom hjem havde han taget yderligere 1 g på  :dans: :dans:

Stort tak til Hanne fordi hun vil hjælpe - det sætter jeg virkelig pris på og også et stort tak til Marianne(Shamua) for at ville køre <3 <3

Soelberg`s SUN ferret


ja det er super rart at få hjælp når man behøver det aller mest  <3

Starshineferrets

håller tummarna för den lille killen!

Amazing Ferret

Den lille dreng klarede det desværre ikke  :(

Når Velcro går i løb igen vil hun blive parret med en anden han for at se om hvalpene bliver stærkere og mindre defekte

Anne

det var synd :(
Men det er vel næppe hannens skydl at velcro var en dårlig mor. Jeg håber dog at hun så kan finde bedre ud af det næste gang når det ikke er helt nyt for hende mere, hun er jo uden tvivl en smuk pige. Hvem bliver hannen så næste gang?

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia