Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Sigi 4 år!

Startet af mette11, 19. Juni 2011, kl. 12:57

mette11

I dag bliver min lille, skøre svensker-ilder 4 år!  :dans:

For over 4 år siden gav Jonas mig et tilgodebevis til en ilder-hvalp i fødselsdagsgave. Det var i januar og da vi ikke skulle have en dyrehandler-ilder, gik jeg i gang med at lede efter en hvalp der passede til os. Jeg fandt nogle opdrættere og fik god kontakt med dem og planen var så at vi skulle have hvalpe til sommer! Men der kom aldrig nogen hvalpe der...faktisk var det et elendigt hvalpe-år i Dk  :( og da sommeren kom og jeg stadig ikke havde fundet den perfekte hvalp til os, begyndte jeg er lede i udlandet. Der var mange skuffelser imellem og jeg var faktisk ved at opgive helt, men midt på sommeren fandt jeg hende!!! Ammi på Gotland havde et kuld hvalpe, hvor der stadig var nogen til salg fra og de levede op til mine krav. Så jeg aftalte at vi skulle købe Sigi (som rigtigt hedder Sigvif). Desværre var vi lidt sent ude, så Sigi skulle rabiesvaccineres inden hun måtte rejse til Dk, så vi kunne tidligst få hende da hun blev 15 uger. Men hun var så også ventetiden værd!! <3

Sigi er en lille lort...en glad lille lort! Sigi har virkelig også givet mig grå hår pga. hendes manglende vilje til at bruge et toilet! Det værste var den periode hvor hun sked på dvd-afspilleren!! :S Sigi bruger stadig ikke altid sit toilet og vi har for længst opgivet at lære hende det, for hun kan faktisk godt - hvis hun gider!! :X
Hun er en meget bestemt lille dame, hvis temperament bestemt ikke passer til hendes størrelse.  :fnis: Magen til lille mokke skal man faktisk lede længe efter. Der er ingen som skal fortælle Sigi hvad hun må og ikke må! Så får man lige et hak og en omgang skæld-ud! Heldigvis er det kun når hun er sur at hun er en mokke og det går hurtigt over igen (mistænker at hun er lidt senil-dement  :fnis:). Hun er faktisk en meget glad, snakkede lille pige det meste af tiden. Som elsker bolde! Bolde er det bedste i verden og hun elsker at trille båttende rundt med en bold. Hun tager tilmed en bold med i seng nogen gange! Sigi kan også til stor underholdning herhjemme, især når hun pludselig får et fjolle-flip og danser båttende rundt om sig selv.  :dans:

Vi er så glade for at vi fik hende. Hun er så fantastisk dejlig og vi elsker det lille kræ ufattelig højt. <3

Lidt blandede billeder af min smukke, dejlige pige som jeg håber vi får glæde af i rigtig mange år endnu. <3













AlisVolatPropiis

Sigiiii!! :D min lille yndlingslort! <3

Lille bitte, altid sjov og med de særeste sovestillinger og steder....hun er simpelthen så skøn! <3 og jeg er virkelig forelsket i hende :D

mette11

Nu er jeg faktisk i tvivl om billeder 4,5 og 6 er taget af Julia eller ej!! Men hvis de er, så er fotografen i så fald Julia!!! :fnis: Grunden til at jeg er i tvivl er at jeg lige nu ikke har adgang til den harddisk hvor billederne ligger og derfor kun kan hente dem som allerede er oploadet!!!

Trine - 1000 taaaaaak  <3

Anne


Barky

Jaeh nogen af dem har jeg taget.. *G*

Men STOOOOOOOOOOOORRT tillykke til smukke søde sjove Sigi fra alle os herfra, og en særlig høj pote fra Zallie som er ligeså mokket (hvis ikke mere) som Sigi.. :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Eliza

Tillykke med din søde pige  :)
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

mette11

Tak tak  :)

Julia må have taget billede 5 og 6. Beklager det ikke kom med lige med det samme. Men jeg er nok lidt senil-dement ind imellem  :-$

Mustela

Stort tillykke Sigi, håber du er blevet rigtig forkælet i dag  8)

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior

Lena og Peter

Tillykke med dagen..  <3

mette11

Tak tak.  :)

Gaven bliver at de i aften får lov til at sove på deres nye værelse! Det er ikke helt færdigt endnu, men færdigt nok til at de kan flytte lidt ind. :dans: Det er desværre det mindste værelse i huset (ca. 8m2), men det er kun til om natten og når vi ikke er hjemme og der bliver lavet mere derinde, så de også får nogle hylder osv. at rende op på.

Der mangler at blive lavet lysning om vinduet, panelerne skal males, der skal en kommode derind og nogle hylder og mere legetøj osv...så der er lidt tomt og kedeligt indtil vi er færdige med de ting. Jeg regner også med at lave en tråd med en masse billeder, når værelset engang er færdigt!







Flere billeder kan ses her: http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150107478857869.276879.745432868&l=6618033ae2

FerretParadise

Tillykke med din smukke pige.  :)
Ann Hillerslev.

lussingen

Tillykke med søde smukke Sigi <3
Jeg synes altså hun er herlig at hun sådan skider på dvd-afspilleren :fnis: Loke har indtil videre kun formået at skide på min mors the-birkes :lol:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

mette11

Mange tak  :)

Mette jeg synes nu at Loke er for morsom!!! :dans: Det er sgu lkit af en præstation at skide på en the-birkes!! Sigi skider dog ikke på dvd-afspilleren mere, men nu står den også oppe på en hylde hvor hun ikke kan komme!!  :dans:

Julie

Forsinket tillykke herfra. Det er dælme flot det værelse med dét tapet dér

Malene

Logic is the beginning of wisdom, not the end.