Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

William fylder 1 år :D

Startet af Minority ferrets, 27. Juli 2011, kl. 17:20

Minority ferrets

William har fødselsdag og det har han jo og det er i dag
William har fødselsdag og det har han jo i dag.
Og hør nu her en melodi vi båtte vil
Og hør nu her, hvordan vi båtte vil:
Bååt båt båt båt båt båt båt båt
Båt båt båt båt båt båt båt båt
Båt båt båt båt båt båt båt båt
Båt båt båt båt båt båt båt båt

Tillykke min dejlige underligt farvede bamse <3 Vi er bare SÅ glade for dig og kan da selv ikke undvære dig længere. Vi var dog ikke sikre på at vi skulle tage dig med hjem da vi var oppe og se dig, men NØJ hvor har jeg ikke fortrudt det!!! Du er godt nok det hele værd - badet da du kom hjem fordi du havde lopper og øremidekuren da dine ører var fyldte!! Men du havde bare glimtet i øjnene og var noget så kontaktsøgende. Det er du nu stadig og du er en rigtig dejlig dreng.









Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Bawa

Tillykke med fødselsdagen, William :)

Dyrenørden

Tillykke. Hmm. hva farve er han egentligt? han ligner noget midt imellem standard og pastel?

mette11


Minority ferrets

Citat fra: Dyrenørden Dato 27. Juli 2011, kl. 17:29
Tillykke. Hmm. hva farve er han egentligt? han ligner noget midt imellem standard og pastel?

Han er meget mørk pastel, men vi er ved at finde ud af hvilken kategori han skal i på The Dooking ferrets show, da jeg er MEGET i tvivl om han skal i andre farver - det er der nemlig flere der mener at han kunne komme, men nu får vi at se. Standard er han i hvert fald ikke :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Stort tillykke Wiliam!! Tænk at du allered er blevet et år! Tiden går sku hurtigt!!

Mimse-mia

tillykke igen til tantes dejlige feriedreng..

Vi elsker dig højt herhjemme <3
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

Shamua


Vh. Marianne

Minority ferrets

William siger mange gange tak for alle hilsnerne :D Han er nu gået til ro med sine søskende efter en stor skål med barf, æg, olie og en smule Vita ferret :D Se det er et festmåltid  :love:
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

lille_thor

Tillykke med fødselsdagen William drengen :)
Jeg elsker jer Thor, Sif, nidhug og perry  <3 lille skotta pigen hvil i fred

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.