Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tillykke til Laban - 3 år

Startet af Lena og Peter, 16. Januar 2012, kl. 09:10

Lena og Peter

Vores dejlige farveskiftende, hyggeonkel, puttetrold, alt spisende, altid kælende Laban bliver 3 år i dag...

<3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3  <3   <3  <3  <3

Et stort tillykke til vores lamseben.


















Sølvsten

Tillykke Laban. Sikke dejlige billeder.

KariN

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Shamua

Tillykke til dejlige brormand Laban! Det er sjovt at se hvor meget han har ændret sig på bare 3 år :)


Vh. Marianne

FerretParadise

Stort tillykke med den kære dreng.  :)
Ann Hillerslev.

Lena og Peter

Mange tak skal i have... :)

Citat fra: Shamua Dato 16. Januar 2012, kl. 09:49
Tillykke til dejlige brormand Laban! Det er sjovt at se hvor meget han har ændret sig på bare 3 år :)

Jeg synes det er helt vildt... På det billede med pokalerne og til der hvor han forsøger at stjæle min ananas er der kun gået 1½ år...  :S

mette11


ilderhjemmet

hoppe hoppe båtte båtte og et kæmpestort tillykke til MIN ilderdreng, det vil så sige at i nu har LÅNT ham i 3 lange år, suk, og hvornår er det så lige at han kommer tilbage hvor han hører til - he he
Kh Gitte og Skipper -  BÅT BÅT fra  Freja, Quark, Chanell, Filine, Rasmus,Diva, Hanibal og Zorro

Nanok, Bandit (plejeilder), Lucky (plejeilder), Plato (lillefis), Duvell (Dyvle) Frits og Jørgen elsket og savnet

lussingen

Et stort tillykke til Jeres dejlige dreng <3 Jeg håber han får en rigtig dejlig dag og bliver forkælet, men det gør han vist alle dage :fnis:
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Pernille

TILLYKKE .. med den dejlige puttetrold :love:
¬'» Seti, Teemo, Mireya & Anakin ღ xoxo

Dark Crystal Ferret

Tillykke til den smukke Champion. Håber han vil blive røv forkælet hele dagen.  :tillykke:

Amazing Ferret

Tillykke til den smukke dreng  :D

lille_jill


Lena og Peter

Mange tak skal I have allesammen... Jeg er sikker på at han er blevet rigtigt forkældet.. Han har gået sammen med Lena hele dagen.. :love:

Mustela

Stort tillykke Laban  <3 Håber din familie forkæler dig rigtig meget i dag  :D

Båt båt fra møgungerne: Mustela, Putorius Furo, Holger, Kalosa, Kulle, Russia, BeMary, Bent og Atrej Junior