Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Tillykke til Gustaf og Paya

Startet af Minority ferrets, 22. Januar 2012, kl. 15:22

Minority ferrets

Ja så kom dagen som vi har givet jer som fødselsdag. Ingen vidste hvornår i januar eller starten af februar i blev født så denne dag besluttede Trine og jeg skulle være jeres.

Lille Gustaf - vi troede aldrig du skulle leve til at se denne dag, men her er du i live og båtter som aldrig før. Du skulle vide hvor mange gange du har hængt i en tynd tråd og hvor skidt du har været. De første måneder var sværest! Du havde så mange orm så vi kunne se dem svømme rundt i din mave. Det tog 3 ormekurer før du fik det hele ud. De havde endda dannet en knude som vi troede var en knude af en anden substans, men da du fyldte et halvt år var den væk sammen med ormene. Du var meget lille og kunne ikke tage ordentligt på pga de dumme orm. Det kom du heldigvis efter pg en overgang vejede du mere end Santo. Du var svag og det tog mange måneder inden dine muskler var klar til at du kunne lege ordentligt med de andre.

Willow var din bedste ven og hun var kun 20 dage ældre end dig og alligevel havde hun med sit hvalpede jeg overskud til at tage sig af dig og være din mor i samarbejde med mig. Jeg flaskede dig op med modermælkserstatning og ducksoup mens willow lå rundt om dig og vaskede dig.

Du klarer dig super godt og du er så glad! Selvom du tog lang tid om at komme i gang kan vi nu gå lange ture sammen og du elsker det! Især hvis der er vandpytter du kan hoppe i :) vi får dig stadig tjekket ved dr. dyr engang imellem for at se hvordan det går med dig, men han siger at vi ikke skal bekymre os så meget mere. Du har det som blommen i et æg og så længe du er glad og frisk skal vi bare nyde dit selskab :) du er herlig at være sammen med!

Vi holder alle rigtig meget af dig og ønsker dig mange mange gange tillykke med dit første år <3
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Shamua

Sidder helt med tårer i øjnene! Hvor dejligt at i har "reddet" ham! .. Hjertelig tillykke med jeres dreng, og tillykke til søde og smukke Paya! <3

Vh. Marianne

Sølvsten


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

okay der er vidst noget jeg har taget fejl af ;) Jeg har altid skrevet til udstillinger osv. at hun er født den 29 i denne måned :) Nå men Tillykke med Gustaf drengen :)

Shamua

#5
Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Januar 2012, kl. 19:37
okay der er vidst noget jeg har taget fejl af ;) Jeg har altid skrevet til udstillinger osv. at hun er født den 29 i denne måned :) Nå men Tillykke med Gustaf drengen :)

..

Ikke noget læste forkert :-$

Vh. Marianne

Minority ferrets

Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Januar 2012, kl. 19:37
okay der er vidst noget jeg har taget fejl af ;) Jeg har altid skrevet til udstillinger osv. at hun er født den 29 i denne måned :) Nå men Tillykke med Gustaf drengen :)

Det er jo i og for sig også lige meget hvilken dag det er :) bare det er ca med måned osv :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

Dyrenørden

Citat fra: Minority ferrets Dato 22. Januar 2012, kl. 20:52
Citat fra: Dyrenørden Dato 22. Januar 2012, kl. 19:37
okay der er vidst noget jeg har taget fejl af ;) Jeg har altid skrevet til udstillinger osv. at hun er født den 29 i denne måned :) Nå men Tillykke med Gustaf drengen :)

Det er jo i og for sig også lige meget hvilken dag det er :) bare det er ca med måned osv :)

Ja det er det :)

katja

stort tillykke med dagen, dejligt det er gået så godt, :)
ejer af 7 dejlige trolde,

Mimse-mia

Tillykke til tantes dejlige dreng, du er simpelthen en af de dejligste væsner på denne jord  <3

MYS MYS tante
Mia Baun og Zoey & Tonzer
D.I.P. Ozzy & Bellatrix Aka, Maiya
"The greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"
Mahatma Gandhi

FerretParadise

Ann Hillerslev.

KariN

Forsinket tillykke til Gustaf herfra :)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

AlisVolatPropiis

tillykke med jer to små smukke varyler :)