Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Nedtælling til Infinity's Amber's 7 års fødselsdag d. 28/2-12

Startet af Anitta PFF, 26. Februar 2012, kl. 18:03

Anitta PFF

Så er jeg begyndt at tælle ned til Amber pigens 7 års fødselsdag, som er om 2 dage :D
Ikke en eneste sygedag, og stadig ligeså fin som i sine unge dage, bare gråhåret (silver)  <3

Var hos Alison i mandags, og Alison var meget imponeret over hvor fin Amber var, som Alison sagde; Amber ligner en der er halvt sin alder  :dans: :dans: <3
pelsen er fin lang og glansfuld, frisk og vågen, klare øjne og fine tænder  ;)
Min gamle tøs  :love: jeg elsker dig  <3 <3 <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Anne

Hvor dejligt :) Jeg håber hun og i får en fantastisk dag den 28

Barky

Sikke et skønt indlæg at læse!! :D :D

Jeg har også stadig Zallie fra samme årgang, aldrig en sygedag, føles som en ungilder indvendig sagde Lone da vi var der i januar.

Stort tillykke med Amber d. 28!! :D :D
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anitta PFF

Tak skal i have begge to  :)

Aiii, hvor godt Zallie også er blevet en ældre dame  :D

Man føler sig så beriget, når man får lov til at have sine ildere i så mange år  <3
Daizy er her også endnu, hun bliver 7 til maj, og har heller aldrig haft en sygedag  :dans:

Lige præcis Amber, var der ikke mange der troede blev så gammel, på grund af der var albino og dew i hendes linie, og hun selv havde hvide tæer og hagesmæk  :lol:
Man overraskes virkelig nogen gange, for nogen af dem jeg troede ville leve længest, er borte, og dem som ifølge opdrættere rundt om i Norden, ikke burde avles på, er dem som er blevet ældst, og ingen sygedage har haft..   Ironisk !!
Amber med sine hvide poter og stor hagesmæk, og Danske Brutus i sin linie, og Daizy som er fra en privat opdrætter og hvis bedsteforældre var fra dyrehandlere..

Men uanset hvad, så er det bare vidunderligt når vores basser bliver gamle, og er friske, sunde og raske  :) <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Amazing Ferret


Anitta PFF

 
                            :tillykke: :tillykke: :tillykke:
<3 <3 <3 <3 <3 TILLYKKE MED DE 7 ÅR AMBER PIGEN  <3 <3 <3 <3 <3
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira

Thomas Hartmann


Sølvsten


AlisVolatPropiis


Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Anitta PFF

Takker mange gange fra Amber  :dans:



Amber hilser kærligt tilbage til sin søn Chris  :love:<3 T  B   <3 T
Amber-Daizy-Frederik-Nitro
Sov godt mine små englebasser: Gertrud-Didrik-Gizmo-Calista-Tira


Shamua


Vh. Marianne

Julie


Minority ferrets

Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html