Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Pensionisten har fødselsdag

Startet af Dark Crystal Ferret, 15. Marts 2012, kl. 15:55

Shamua


Vh. Marianne

Lena og Peter


Dark Crystal Ferret

Citat fra: the bird Dato 15. Marts 2012, kl. 19:52
Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 15. Marts 2012, kl. 19:47
Skulle sige mange tak for lille Bomuld :)

Citat fra: the bird Dato 15. Marts 2012, kl. 18:16


tillykke dejlige smukke Bomuld, så blev vi et år ældre og så med fødselsdags sang og det hele, der er nok nogen der lever som blommen i et æg
  <3

Jamen hvis man ikke skulle kunne forkæles lidt på sin fødselsdag, hvornår skulle man så? :P
Ej hun skal bare have det bedste skal hun. Og hvis det handler om at have det som blommen i et æg, så tror jeg vist ikke kun det er Bomuld der lever godt.... Det syndes jeg da jeg kan se lidt på vægtene på de små pels dyr her i huset :lol: Men de fortjener det også - og man får det jo mange gange tilbage <3

tror mig, jeg ved dine dyr er snotforkælede  :fnis:
hvis jeg skulle være ilder i mit næste liv vil jeg meget gerne bo hos dig  :lol: jeg lover jeg nok skal være sygdomsfri og jeg slår uden tvivl rekorden for længste levealder   :lol:

Hæhæ jamen det er da sådan en ilder man skulle have sig  :lol: Tror du ville blive en god ilder :P

Citat fra: ilderhjemmet Dato 15. Marts 2012, kl. 21:43
også et stort tillykke med fødselsdagen, håber du har nydt din dag, du skal nyde din pensionisttilværelse, pg husk det er dig der bestemmer, ;) båt båt båt til dig fra alle os :dans:

Yay det er det nemlig - old girls power!!!!!!!!! Det er os der styre  8) yep - den er jeg med på :dans:
Og jo jeg havde en dejlig dag - og så fik mor lært mig at møsse :dans: Jeg fandt så ud af at far må have et pels problem i ansigtet, for hans pels var absolut ikke særlig blød der :X Jeg har snakket med Zarfia og Angel om vi måske skulle tilbyde ham noget af vores b-vitamin tilskud og lidt lakseolie. Mor siger det er med til at give os blød pels... så måske det virker på far, for pøj han stikker :X :fnis:
Men ellers havde jeg en hyggelig dag. Med mine yndlings venner, mine yndlings godbidder og min nye seng som jeg lige nu ligger og putter i sammen med Angel <3 Det er ikke så ringe endda at blive gammel ;)

Og tusind tak for fødselsdags hilsnerne til alle jer andre

Båt båt Bomuld