Nyheder:

Ingen spørgsmål er dumme, så bare spørg hvis du er i tvivl og husk endelig at fortælle lidt om dig selv, i Præsentationer :)

Hovedmenu

Min albino-bamse 4 år :D

Startet af KariN, 19. Marts 2012, kl. 08:32

KariN

I går (d. 18/3-2012) fyldte min smukke albino-bamse 4 år :D Men grundet internet problemer kunne jeg ikke komme på ferretopia og lave en tråd til ham, så den får han i dag i stedet :)

Kære Nanoksen,
Stort tillykke med de 4 år! Det er helt utroligt så stærkt tiden er gået og jeg har endnu ikke forstået at du faktisk er blevet ældre end de 10 måneder du var, da jeg i sin tid hentede dig hjem.

Du har været en være bisse og et stort arbejde da du ofte lod dine tænder tale for dig!
Jeg fortryder ikke et eneste sekund af min tid sammen med dig, du har beriget vores liv og vi (din madfar og jeg) elsker dig utrolig højt og det samme gør Julian og Cassiopeia. Du tog mit hjerte med storm og har en fast plads derinde  <3


Vi havde en dejlig dag i går og du blev forkælet til den helt store guldmedalje og dig og de to andre legede og hyggede jer hele dagen og aften, det er fantastisk at se hvor glade i 3 er for hinanden og hvor meget sjov og ballade i stadig kan finde på :lol:




Stort tillykke med i går min skat  <3

Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Sølvsten


A_M_T >Team Unique Ferrets<

STORT tillykke til Nanok!

Håber du får en dookelig dag med din madforældre og medbåttere!

Mange fødselsdagshilsener Os :dans:

:surprise:

Dark Crystal Ferret

Stort tillykke med dagen Nanok  <3 Håber du får en dejlig dag :dans:
:tillykke: :gave:

AlisVolatPropiis

Tillykke dejlige skønne lille hvide MONSTER! :P ej min kære nevø...tillykke med de fire...din store dreng -madtanti elsker dig <3

mette11

Stort tillykke med ham  :dans: Ja det er sgu utroligt som tiden flyver. Jeg synes heller ikke at det er ret lang tid siden i hentede ham  :o Og så er han 4 år nu...fantastisk! Håber i får mange gode år sammen fremover også  :ja:

FerretParadise

Stort tillykke med ham. Ja jeg forstår heller ikke, at tiden er gået så hurtigt. Jeg blev faktisk en smule overrasket over det, for jeg har det som om det måske er 1-2 år siden du hente ham. Men tænker jeg efter, så ved jeg jo godt, at det er længere tid siden.
Han er virkelig en smuk dreng.  :)

Jeg kan godt li spejbilledet i bordet.  ;)
Ann Hillerslev.

Anne


Barky

Stooooooooort tillykke med den sjoveste drengebasse!!!

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Shamua

Stort tillykke til jeres smukke dreng! :D

Vh. Marianne

Julie


lussingen

Tillykke med jeres søde dreng. Dejligt at høre at I har haft en dejlig dag. Jeg er ikke i tvivl om, at han er blevet forkælet ud over alle grænser :)
Med venlig hilsen Mette og de 4 banditter: Sundance, Cassidy, Jackson og Bølle-Barlow.

Cille


KariN

#13
Tusind tak skal i have allesammen :D

Trine: Jamen han er da mit Hvide-Energifyldte-Monster :lol: og han elsker med garanti også dig :D

Ja det er virkelig utroligt så hurtigt tiden går, det er ikke helt til at forstå at mine små kræ er ved at være oppe i årene, for mig er de jo stadig de tossede teenagere :D

Ann: Jeg opdagede faktisk først spejlbilledet fra min computer i bordet da jeg havde lavet tråden her :lol:

Men ja fødselaren havde åbenbart en meget hård dag og aften i går, for han er helt vildt træt i dag og det samme er de to andre faktisk, så i dag står den på ren afslapning og hygge <3
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

Amazing Ferret

Et stort tillykke til den smukke dreng  :D