Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Danske Udstillinger

Startet af tzari, 7. Februar 2009, kl. 13:00

Dyrenørden

Jeg vil gerne tilmelde Paya til det Dooking ferrets show men på venteliste, men vil gerne have Marcel med så hun ikke er alene skal man betale for ham også?

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Juni 2011, kl. 20:18
Jeg vil gerne tilmelde Paya til det Dooking ferrets show men på venteliste, men vil gerne have Marcel med så hun ikke er alene skal man betale for ham også?

Nejså melder du ham bare til som burkammerart! Så længe han er vac. som han skal og ellers sund og frisk så må han komme med;O)

Dyrenørden

Okay han skal til dylle i næste uge og tjekkes og vaccineres så det skulle ikke være et problem :)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Juni 2011, kl. 20:32
Okay han skal til dylle i næste uge og tjekkes og vaccineres så det skulle ikke være et problem :)

Så kan du sagtens have ham med ;O) Bare husk hans vac. papirer os!

Dyrenørden

hehe. ja rimeligt vigtigt! ;) Ville godt nok være surt at komme derud og så ikke kunne komme ind alligevel fordi man har glemt det ;)

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Juni 2011, kl. 20:43
hehe. ja rimeligt vigtigt! ;) Ville godt nok være surt at komme derud og så ikke kunne komme ind alligevel fordi man har glemt det ;)

Jep!!! ved ikke om nogle har prøvet at glemme dem, men det må virkelig være surt...

Dyrenørden

Ja jeg tror jeg ville bande og svovle ret højlydt ;)

Dolly

findes der slet ingen udstillinger på fyn?  :S

Line


Eliza

Citat fra: Dolly Dato 22. Juni 2011, kl. 03:31
findes der slet ingen udstillinger på fyn?  :S

for et par år siden var der dårligt en udstilling i dk så jeg synes nu der er mange, og tror man må indse at man må køre lidt for dem, men det er helt sikkert det værd  :D
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Stubba

Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  8. Juni 2011, kl. 20:27
Citat fra: Dyrenørden Dato  8. Juni 2011, kl. 20:18
Jeg vil gerne tilmelde Paya til det Dooking ferrets show men på venteliste, men vil gerne have Marcel med så hun ikke er alene skal man betale for ham også?

Nejså melder du ham bare til som burkammerart! Så længe han er vac. som han skal og ellers sund og frisk så må han komme med;O)

Du skal bare lige huske at skrive til udstillingen, at du vil have en burkammerat med :P
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Nicoline

koster det noget at komme til The Dooking Ferrets Show som tilskuer, og kan man komme til at snakke med nogen af dem som har ilder der eller kan man kun se på, jeg har nemlig aldrig været til det før, eller andre slags :)

Amazing Ferret

Nej det koster vist ikke noget at komme ind som tilskuer  :D
Og du kan snakke med alle dem du vil  :D Bare gå hen til folk og begynd at snakke

Nicoline


Anne

#29
Du skal være velkommen til at finde mig. Jeg sidder i en af standene sammen med Trine (alisvolatpropiis) herinde fra. bare spørg efter Anne, de fleste ved hvem jeg er :)