Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

ADVARSEL Dyrlæge Jens Breth Hansen har skiftet navn!!!

Startet af SilverDragon, 11. Februar 2010, kl. 16:26

SilverDragon

Den meget omtale dyrlæge JENS BRETH HANSEN har skiftet navn........

Omtalte sager kan læses mere om her:
http://www.stop-dyrlaege-breth-hansen.dk/

Hans nye navn er nu ERIK TONNESEN, han arb stadig som dyrlæge både med det nye og det gamle navn i Risskov ved Århus og i Kolding. Han har også mobil kørende klinik i hele landet med operationsbord og det hele.... så nu er i advaret!
Hans navneforandring kan ses ved og slå op på cvr. dk under person søgning.

Håber folk vil holde en ekstra gang øje inden I sender jere dyr til dyrlæge

Amazing Ferret

Tak for advarslen - jeg fatter ikke den mand får lov til at blive ved med at praktisere :@ :@

SilverDragon

Næ... det gør jeg godt nok hellere ikke  :( Men som Danmark ser ud idag, så skifter man jo åbenbart bare navn og fortsætter

Annika

Må jeg spørge til, hvad der er galt med dyrlægen?

(eller hvorfor der findes advarsler mod ham)

AlisVolatPropiis

Annika han har bare en ret sær tendens til at en ret stor del af de dyr han har inde ender med store komplikationer, smerter og tit død.....især (sært nok) ved rutine ting som kasterationer osv. dyrene kan som regel hentes to timer senere, i store smerter og skal tit genses af en anden dyrlæge.....-han er dog tilgengæld ret billig -.-

Du kan læse lidt cases om ham på den hjemmeside der er linket til :)

AlisVolatPropiis


Sølvsten


pinkroses

Jeg har også dårlige erfaringer om Jens Breth Hansen..
Jeg havde hentet en hund hjem fra Polen og hun fik selvfølgelig pas og vaccination sv som hun skulle ha for at komme med til Danmark...
MEN.. Så skulle hun jo have en til vaccination og der gik vi til Jens Breth Hansen, hun skulle bare lige tjekkes for orm, sundhedstjekkes, vejes og vaccineres (Rent rutinetjek).
Og vi skulle ud at handle da vi fik gæster og fik afvide at hvis vi havde travl kunne vi hente hende ca 1 time efter..
Fint nok sagde min mor og hev mig med ud at handle...
Da vi kom tilbage var hun MEGET døsig..
Vi spurgte hvad der var galt og han sagde at hunde godt kan blive trætte efter vaccinationen..
Okay, jamen så tager vi hende med hjem og fik bogen osv..
Senere på dagen var hun stadig helt slap og havde ikke kræfter til at rejse sig..
Hun kastede blod op og der var blod i afføringen, og selvfølgelig tog vi til dyrelægen igen og nu skulle hun have medicin for det..
Da det ikke hjalp skiftede vi dyrelæge og fik ny slags medicin og allerede dagen efter mærkede vi en klar forbedring...


SÅ GÅ FOR GUDS SKYLD IKKE TIL DENNE DYRELÆGE !!!!

Avataren1

Er denne dyrelæge stadig levende og praktiserende ? og i så fald har informationerne på den hjemmeside og andre steder ændret sig ?

cibatuchsi

Citat fra: Avataren1 Dato 24. Juni 2010, kl. 02:53
Er denne dyrelæge stadig levende og praktiserende ? og i så fald har informationerne på den hjemmeside og andre steder ændret sig ?
tråden her er fra den 11 feb i år, så vil mene han staddig arb som dyrlæge, medmindre han lige er stoppet... (ved gud jeg håber det)

KariN

På den hjemmeside der linkes til er den sidste sag helt tilbage i 2006, så man kan da håbe at folk er stoppet med at bruge ham så han er tvunget til at lukke ned.. Men ja det er svært at sige, det kan jo være at han stadig pratiserer men at der ikke er blevet lagt mere op på hjemmesiden (den er sidst opdateret i Januar 2007 står der)
Sov Sødt mine elskede pelsbørn; Julian, Cassiopeia, Naanok & Kaos, tak for alle de gode år og minder <3 I Lever videre i mit hjerte <3

cibatuchsi

Citat fra: KariN Dato 24. Juni 2010, kl. 08:32
På den hjemmeside der linkes til er den sidste sag helt tilbage i 2006, så man kan da håbe at folk er stoppet med at bruge ham så han er tvunget til at lukke ned.. Men ja det er svært at sige, det kan jo være at han stadig pratiserer men at der ikke er blevet lagt mere op på hjemmesiden (den er sidst opdateret i Januar 2007 står der)
håber så meget at han er stoppet. og at man har hørt det sidste fra/om ham.

Namilla

Var det ikke noget med at Helle kendte ham? Hvis der er nogen der snakker med Helle, kan det være hun ved om han stadig praktiserer?

Avataren1

ikke for at være led eller jo men for ikke at bryde reglerne på forumet ved alle midler jeg håber han får en grusom "stiller træskoene"

Fuske

Båt båt fra Janni og Quark og Frida