Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Efterlysning af Ilder

Startet af Kemol, 13. November 2011, kl. 10:59

Kemol

Freddy løb væk lørdag d 12/11 ved ni tiden, han er lys pastel med mørk hale.. meget tam og tillidsfuld.. han løb væk fra adressen Paludan müllersvej 44, århus n!
hvis nogen hører eller ser noget ville jeg være meget taknemmelig hvis de ville kontakte mig.. mit nr er 31171618
Krydser fingre og alt andet, Mvh Rie

Bawa

Jeg har nu ringet til både familie og venner der bor i Århus Nord, og bedt dem holde øje med deres haver osv.
Jeg bor selv omkring 4 kilometer fra hvor du bor, så jeg skal også nok selv kigge efter ham ..

Håber han bliver fundet snart :(

Louise Cecilie

Puuha :-(
Også sådan et sted hvor der kører mange biler, de tænker sig ikke om når de først sidder i bilen og kører :-/ !

Håber VIRKELIG at han bliver fundet  <3

Minority ferrets

Freddy er fundet i går aftes i en garage 1,5 kilometer væk. Han er nu genforenet med sin ejer og i god behold :)
Christina og Jimmy
Marlon, William, Willow, JJ, Sheldon, Anders, Kali, Daegan, Vincent, Geronimo, Pandora, Amy, Remus, Loki, Caya, Mattis, Birk, Balder, Pontus, Zero, Nemi, Logan, Pixie, Storm og Wicca <3
- Minority ferrets             D.I.P. Paise, Arwen, Lucifer, Gustaf, Metallica, Santo, Andy og Thor <3             R.I.P. Viktor <3
http://minorityferrets.weebly.com/index.html

englefugl

ej hvor godt :D bliver så glad når jeg hører om lykkelige slutninger  :dans:

Shamua


Vh. Marianne

FerretParadise

Jeg bliver altid en smule dårlig når jeg går ind i trådene her under efterlysninger, fordi jeg synes det er så forfærdeligt, at vores elskede kræ løber hjemmefra.
Men jeg blev meget glad, da jeg læste denne tråd, for den havde jo en hurtig og lykkelig slutning.  :)
Ann Hillerslev.

Bawa

Hvor er jeg bare glad for at han er kommet helskindet hjem igen <3
Men hvor ville jeg dog ønske at jeg havde læst tråden imorges, og ikke nu......... Så havde jeg sparet 3 timers iskold gåtur i området, hehe.

Shamua

#8
Du er så sød Bawa <3

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Puhhhhhh

Jeg fandt lige ud af at det er en af mine hvalpe fra 2009  :(
Jeg er super glad for at han er kommet hjem igen

Kemol

Tusinde tak for alle jeres tanker, og indsats.. Havde slet ikke fået svaret i alt virvarret.. men han kom hjem i god behold, men kun fordi jeg havde ringet til skadedyrsbekæmpelsen, og tigget dem om at have mig i tankerne hvis de fik en anmeldelse af mår/ilder.. Pigen på vagt kunne ikke love noget, og sagde at hvis han ikke var chippet (var han ikke) ville han blive aflivet.. Brød sammen i gråd, og hun forbarmede sig og sagde at hvis hun fik et opkald på hendes vagt ville hun kontakte mig.. Og heldigvis gik opkaldet til hende, og jeg fandt min øjesten igen.. :) Var vanvittig taknemmelig, det kan godt betale sig at gøre fodarbejdet.. :) så flyers, annoncer og optapede "Hjælp jeg er væk" blev pillet ned igen efter et døgn.. :)

Igen tusinde tak for tanken, og bawa.. du er sgu en sveske.. :)