Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Nyt billede af Torn og jeg

Startet af FerretParadise, 1. April 2013, kl. 09:57

FerretParadise



Så kom solen endelig, så jeg kunne komme udenfor og ride lidt.
Jeg må sige, at det var lidt svært at holde den kære dreng, for han nød det lige så meget som mig.  :)

Ann Hillerslev.

Kimilla

Herligt billede. Hvor må det være lækkert for jer begge at komme ud under blå himmel. :)

Åhhhh jeg savner at ride. *suk*

~ Camilla
Se her hvad jeg har til salg lige nu; http://kimillafoto.dk/IlderTing.html

rimif

Der er stjerneeleven jo, se selv din opstilling den er jo blevet meget god, selvom du ikke rigtig vil tro på det. :) Hvis jeg skule rette noget så skulle du rette dig lidt op (så du ikke får pukkel på ryggen) og kigge op, men det er jo småting  :D du er meget dygtig. (så nu har du fået meget ros af mig   ;)   )

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Hvor er han bare lækker!!
Måske det bare er mig der ikke har fulgt med men har du fået ny hest? Hed den ikke pounder før?

FerretParadise

#4
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato  1. April 2013, kl. 16:05
Hvor er han bare lækker!!
Måske det bare er mig der ikke har fulgt med men har du fået ny hest? Hed den ikke pounder før?
Mange tak.  :)
Det er den samme hest, tidligere kaldte jeg ham bare for Pounder fordi han var så fed. Pounder er en stor dieselmotor.  ;)
Så nu han har tabt sig en del, bliver han kaldt for sit rigtige navn, som er Ellegaards Torn.  :)

Citat fra: rimif Dato  1. April 2013, kl. 13:53
Der er stjerneeleven jo, se selv din opstilling den er jo blevet meget god, selvom du ikke rigtig vil tro på det. :) Hvis jeg skule rette noget så skulle du rette dig lidt op (så du ikke får pukkel på ryggen) og kigge op, men det er jo småting  :D du er meget dygtig. (så nu har du fået meget ros af mig   ;)   )
Tusind tak, nu gjorde du mig rigtig glad, så nu sidder jeg her og stråler som en lille sol.
Du ved jo godt, at jeg er meget hård ved mig selv, men når disse ord kommer fra dig af, så tror jeg på det.  :)
Ann Hillerslev.

Kiddo

 :-$
hvor ser han altså bare lækker ud :)
Iih, Torn er også et fint navn...
-meeeen syntes at Pounder er et helt fantastisk godt navn også ;)
Your problem is you think your problem is your problem

tzari

MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

Ferretale

Hvor ser det bare dejligt ud  :)
Han er skøn  :)

FerretParadise

Mange tak alle sammen for jeres hyggelige kommentarer.  :)

Torn er super sød, men vi er ikke altid helt enige i hvem der bestemmer, og han er en stærk dreng. Men fint fint, så får jeg da lidt træning, om ikke andet så er jeg super træt om aftenen.  :lol:
Ann Hillerslev.

MissCookie

Ej hvor er han lækker :)
Hader alle de fordomme nogle heste-mennesker har om at fjordheste ikke kan en skid og bare er dogne og fede.. Det jo noget værre fis :) Det modbeviser han i hvert fald i stor stil!
Hilsen Sam, Robin og Ida :)
Rest in peace min lille Yoshi <3

lille_jill

Han er fin :) tak for navneforklaringen, den har også voldt mig mange kvaler..