Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

Blue Eyed White (BEW)

Startet af Beate, 2. September 2011, kl. 15:59

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 18. Oktober 2011, kl. 20:59
Citat fra: A_M_T >Team Unique Ferrets< Dato 18. Oktober 2011, kl. 10:25
Citat fra: Estellew Dato 18. Oktober 2011, kl. 09:13
Meluas øjne ser helt sorte ud, synes jeg, eller er det bare billederne? :)

Jeg vil skyde på at hun har rubyøjne ;O)

Bawa´s Melua er BEW - ved ikke om BEW også kan have ruby samtidig...

Ahr okay, sys bare det ligede det på billederne der var linket til!

Anne

jeg kan ikke se noget i vejen for at de skulle være bew og ruby på samme tid. mange lyse ildere er ruby.

Dark Crystal Ferret

#32
Jamen nu jeg kigger billederne igennem, kan jeg også godt se at Malua har rødt skær i øjnene. Så det kan godt være jeg har taget fejl - sorry :-$
Har bare ikke set så mange BEW billeder. Så ja..jeg vidste ikke de kunne have begge dele.
Men især Silver har ofte ruby så det kan DEW og BEW vel også godt have, nu mange af de andre farver også har det.
Sorry for OT her.. men hvad med vildtfarvet og andre mørke farver (sort og chokolade osv)?? Findes der nogle af dem der også har ruby øjne, eller ligger det kun til de lyse farver? For jeg syndes oftes jeg ser silver og pastel med ruby

A_M_T >Team Unique Ferrets<

Citat fra: Dark Crystal Ferret Dato 19. Oktober 2011, kl. 14:21
Jamen nu jeg kigger billederne igennem, kan jeg også godt se at Malua har rødt skær i øjnene. Så det kan godt være jeg har taget fejl - sorry :-$
Har bare ikke set så mange BEW billeder. Så ja..jeg vidste ikke de kunne have begge dele.
Men især Silver har ofte ruby så det kan DEW og BEW vel også godt have, nu mange af de andre farver også har det.
Sorry for OT her.. men hvad med vildtfarvet og andre mørke farver (sort og chokolade osv)?? Findes der nogle af dem der også har ruby øjne, eller ligger det kun til de lyse farver? For jeg syndes oftes jeg ser silver og pastel med ruby

Min Anubis som jo er meget mørk har rubyøjne, så det findes;O)

A_M_T >Team Unique Ferrets<


Cille

Nu har silver/dew/bew altså tit røde pupiller(ses når man tager billeder), som ikke er det samme som ruby øjne.
Men deres blå øjne svinger i hvor tydeligt det kan ses at de er blå.... og som nogen skriver skal man tit have dem op imod lyset for se det

Anne

ruby øjne er jo bare fordi der ikke er så meget/ så tæt pigment i øjnene, og det er jo noget der er meget almindeligt hos lyse dyr. Der kan selvfølgelig være forskellige genetiske faktorer for at øjnene bliver sådan, men selv kalder jeg øjnene ruby når de kommer til at se røde ud i specielt lys. mange pasteller er det også.

Jeg har en gang set en standard med næsten helt røde øjne, men dog kun på et billede. Det var en ilder som en bruger der havde et internat i england viste frem. Det så ret specielt ud.