Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Salg af mine 2 dejlige Ildere

Startet af Nuttepige, 16. Januar 2013, kl. 20:07

Nuttepige

Nej ikke endnu... han er også kun ca 5 måneder gammel måske 6 lidt an på dato han blev født men han er fra august

mette11

Citatmen hvis jeg sælger enkeltvis bliver hannen jo her alene og der er synd¨. Tror også de er meget glade for hinanden.. ;) hvad med at nupse begge to
Det synes jeg virkelig lyder fornuftigt - for de er helt sikkert glade for hinanden og dermed er det synd at skille dem ad. Stor ros for din beslutning om at sælge dem sammen  :)

Michelle-Diego

Hmm jeg søger kun en .. Og din pige virker super sød..  ;)

annita_b

Åh.. hvor er de søde, det netop sådanne to dejlige "fyre" jeg leder efter.. desværre kan jeg ikke have en han der ikke er neutraliseret, og det bliver desværre lidt for dyrt i forhold til mit budget hvis jeg samtidig skal ud og betale for det..  :(

AlisVolatPropiis

Annita hvor meget billigere regner du lige med at få to ildere for? o.O

annita_b

Alis Jeg beklager, det var ikke for at fornærme nogen..

AlisVolatPropiis

Ej men de er virkeligt billige i forvejen og hvis du ikke har råd til en neutralisering oveni...så synes jeg personligt bare ikke det lader til du har råd til alt det andet de skal have...

annita_b

Det er helt iorden at du personligt ikke synes jeg har råd til det, men det ved du jo i grunden ikke noget om.. Jeg har netop været ude at købe alt der høre sig et ilder hjem til, og som ilder ejer må også du vide at det ikke er noget man slipper billigt fra, især ikke hvis man vil sin ilder det bedste.. Jeg har fornyelig set på en ilder til 350kr.. men da jeg gerne vil have to så de kan nyde hinandens selvskab, er jeg langt mere interesseret i disse to.. Jeg ved disse to er står i en rigtig god pris, men jeg vil ikke gi mere for dem end at jeg også har mulighed for at tage dem til dyrlægen hvis der skulle komme noget til dem..
og i øvrigt er det den unge piges ilder, og jeg vil mene at det derfor er hendes beslutning.. Det er meget pænt af dig at gøre mig opmærksom på at dette ikke er et billigt dyr at anskaffe sig, men som beskrevet, er jeg allerede klar over det..

Amazing Ferret

Citat fra: annita_b Dato 21. Januar 2013, kl. 00:33
Det er helt iorden at du personligt ikke synes jeg har råd til det, men det ved du jo i grunden ikke noget om.. Jeg har netop været ude at købe alt der høre sig et ilder hjem til, og som ilder ejer må også du vide at det ikke er noget man slipper billigt fra, især ikke hvis man vil sin ilder det bedste.. Jeg har fornyelig set på en ilder til 350kr.. men da jeg gerne vil have to så de kan nyde hinandens selvskab, er jeg langt mere interesseret i disse to.. Jeg ved disse to er står i en rigtig god pris, men jeg vil ikke gi mere for dem end at jeg også har mulighed for at tage dem til dyrlægen hvis der skulle komme noget til dem..
og i øvrigt er det den unge piges ilder, og jeg vil mene at det derfor er hendes beslutning.. Det er meget pænt af dig at gøre mig opmærksom på at dette ikke er et billigt dyr at anskaffe sig, men som beskrevet, er jeg allerede klar over det..

Måske det så var en ide at spare penge sammen først før du anskaffer dig ildere, så du har råd til at få dem neutraliseret

Anne

Citat fra: Nuttepige Dato 19. Januar 2013, kl. 19:32
Nej ikke endnu... han er også kun ca 5 måneder gammel måske 6 lidt an på dato han blev født men han er fra august

Du skal lige være opmærksom på at de godt kan gå i løb/brunst nu alligevel. Det er mere årstiden end alderen der bestemmer det

Barky

Som jeg forstod det, så følger der også udstyr med til disse to ildere?
Bla bla bla.... Hilsen Julia

Nuttepige

Ja der er bur og også transport kasse, og en hængekøje :=)... Er du interesseret i at købe dem ?

Cille91

de er meget dejlige begge to.
kunne godt tænke mig nogle flere, problemet er at min pige ikke kan med andre ildere :(
så det er en dårlig idé.
så jeg må vente, så længe min pige har det godt, så er jeg glad.
Thea❤️ Shooter❤️ små båtte trolde totter :)