Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

Søger erfaringer med insulinomildere

Startet af Mewz, 20. December 2013, kl. 19:43

Barky

Bla bla bla.... Hilsen Julia

Mewz

Julius er begyndt at tisse rigtig meget og meget mærkelige steder. Han har altid været meget bakkerenlig, men over weekenden har han lækket midt på gulvet nogle gange - og steder, han aldrig plejer at besørge på.

Nu er jeg lige kommet hjem, og han har tisset to gange midt på gulvet i de tyve minutter, jeg har været hjemme, og han virker selv forvirret over det. :(
Prøver på at få en dyrlægetid.

Er det insulinomaen der stikker helt af nu, eller kan man gøre noget ved det, tror I? Han er ærlig talt blevet så træt og svagelig trods medicinen, at jeg ikke tror, vi har ham meget længere. :(
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Mewz

Åh, det går ikke så godt. Dyrlægen anbefalede os at trappe ned fra en halv pille til en kvart, fordi tisseriet kunne være en bivirkning.

Det har vi så gjort i går og i dag, da jeg ville vente, til jeg var hjemme hos ham hele tiden. Han har fået en kvart pille om aftenen, og her til aften havde han så sit første anfald siden d. 23. december. Og det var et slemt et af slagsen.
Nu tør jeg på ingen måde give ham halv dosis længere, men det virker også bare som om, at virkningen er aftaget, når han får fuld dosis.

Han sover uendeligt meget, tisser alle steder uden at kunne styre det - og kan ikke engang kravle op i sofaen længere. Det er rigtig frygteligt at se ham sådan, og jeg begynder at tænke, at der nok ikke er så meget mere at gøre for ham. Det er hverken sjovt for ham eller os. 
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

mette11

Øv øv øv - det er jeg virkelig ked af at læse  :( :( :(

Anne


CMS

Hvor er det forfærdeligt! :( Det er rigtig svært, men jeg kan sagtens forstå, du er begyndt at tænke på, hvornår nok er nok - for både Jeres men især også for hans skyld.
Jeg er ked af at høre, det går sådan med ham.
Mange hilsner Christina

Eliza

Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

FerretParadise

Åh hvor jeg bare føler med dig, det er sådan en smertefuld situation du står i lige nu.  :(
Jeg ved det er svært, men jeg synes du skal lade ham få fred nu, det lyder til at han har det rigtig dårligt, og det er heller ikke værdigt for ham længere.
Undskyld at jeg er så direkte, men ind i mellem kan det være en hjælp at få sådan noget afvide, når man selv står midt i følelserne og bare har så svært ved at skulle tage beslutningen.
Stort knus herfra.
Ann Hillerslev.

Mewz

Citat fra: FerretParadise Dato 18. Marts 2014, kl. 08:07
Åh hvor jeg bare føler med dig, det er sådan en smertefuld situation du står i lige nu.  :(
Jeg ved det er svært, men jeg synes du skal lade ham få fred nu, det lyder til at han har det rigtig dårligt, og det er heller ikke værdigt for ham længere.
Undskyld at jeg er så direkte, men ind i mellem kan det være en hjælp at få sådan noget afvide, når man selv står midt i følelserne og bare har så svært ved at skulle tage beslutningen.
Stort knus herfra.

Jeg prøver at være præcis så rationel omkring det. Og det ene øjeblik, tænker jeg, at han bare skal have fred. Men næste øjeblik, når han drøner rundt og snuser til ting i stuen og er nysgerrig, som han plejer, så får jeg det så dårligt og kan slet ikke forestille mig, at skulle tage af sted til dyrlæge med det formål. Der virker han jo helt normal.

Men jeg ved godt, det er oppe over nu. Jeg skal bare lige vænne mig til tanken. Det er så skidehårdt at skulle tage den beslutning, når han ikke hele tiden ligner en, der er ved at kradse af any second.
~ Isis Ronja
Julius (3/5-14),
Freja (5/7-11) og
Lusen (12/04/11) i hjertet. Vi savner jer!

Kiddo

ej hvor forfærdeligt, stakkels jer, og ham...-kæmpe kram.
Your problem is you think your problem is your problem

Danielhof

Hej

jeg overvejer at anvende MiFlex slanger til den CCR jeg er ved at bygge. Er der nogen der har erfaringer med produktet? Fordele & ulemper?

Mvh

Christian