Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

krystalgrus

Startet af Eliza, 1. November 2012, kl. 18:08

Eliza

Da jeg er skiftet over til træpiller, så har jeg 8 poser Tigerino krystalgrus som jeg gerne vil sælge.

En pose vil koste 30kr og jeg kan tage dem med til julefrittevitten ellers skal de hentes hos mig i hedehusene.

Hvis man ønsker at købe 3 poser eller flere så er prisen 25 kr pr stk.
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis


AlisVolatPropiis


Eliza

Meget gerne for min skyld :) skal jeg tage dem med på lørdag?
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

AlisVolatPropiis

Jeg skal lige snakke med mit lift... :) men det ville nok være bedst...offentligt virker så uoverskueligt *G*

Eliza

arhh hold op trine var det ik dig der så gerne ville træne ;)  :lol:
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten

Ellers kan vi godt tage dem med for dig Trine, så har vi også en god grund til at besøge
dig

CMS

Ja, jeg hjælper i hvert tilfælde ikke!

( :P )
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

haha...jeg tror bare du skal tage dem med Elisabeth :lol: så tror jeg altid jeg kan aftale noget med nogen ser det ud som om -hvis det skulle gå galt :D Tak Christel! <3

Christina....lol...oh you!....!!!

mette11

CitatJa, jeg hjælper i hvert tilfælde ikke!
Og jeg giver ikke kage så  :P :P :P

AlisVolatPropiis

Og christel...du er ALTID velkommen! grus eller ej! *G* jeg skal bare bruge en 24timers oprydningsvarsel :P

Og Mette!! <3 <3 <3

Sølvsten

Det et bare så typisk Christina. Hun gider aldrig at hjælpe!

Tak Trine skal nok sige til inden.

Og Mette som om du bager. Husk Anna!!!

CMS

Citat fra: mette11 Dato  1. November 2012, kl. 20:43
CitatJa, jeg hjælper i hvert tilfælde ikke!
Og jeg giver ikke kage så  :P :P :P

Hov hov! Hvad går det nu ud på? Jeg vil da ALTID hjælpe DIG, Mette.. Hvis du sender en SMS, når du holder ude foran, kommer jeg da springende og hjælper med at bære dine ting ind....just saying....
Mange hilsner Christina

AlisVolatPropiis

....*G* i hvert fald skal hun nok få kagerne båret ind! *dukker mig -tøsen har fået muller siden sidst...og jeg skal IKKE i vejen for dem* :P

mette11

Citat
Hov hov! Hvad går det nu ud på? Jeg vil da ALTID hjælpe DIG, Mette.. Hvis du sender en SMS, når du holder ude foran, kommer jeg da springende og hjælper med at bære dine ting ind....just saying....
Sødt - men jeg har Elisabeth med i bilen og regner stærkt med at hun hjælper mig - ellers får hun ikke kage!  :P :P :P

CitatOg Mette som om du bager. Husk Anna!!!
Jeg har faktisk intentioner om at bage - men Anna er desværre muligvis ved at blive syg og hvis hun gør det, så bliver jeg sgu lidt stresset, for min plan var at smide hende i vuggestue nogle timer i morgen, så jeg kunne købe ind og bage i fred og ro...Anna kommer ikke med, men måske kommer hun en tur i løbet af dagen hvis hun er frisk  ;)