Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

Førstegangs køber søger han ilderhvalp

Startet af Shaggydog, 30. Maj 2014, kl. 18:08

Shaggydog

Jeg søger en han ilderhvalp, han vil blive købt til kæl og vil derfor blive kasteret. Jeg ville fortrække hvis han befinder sig på enten Fyn eller Sjælland.
Jeg er ligeglad med pris, farve og stamtavle, så længe han er rask og ikke viser tegn på aggresion.
Jeg fortrækker en kælepotte.

Han vil komme til at bo i et 3 etagers bur med adgang til at komme ud i et stort værelse dagligt. Nå jeg føler jeg er parat til en ilder nummer 2 vil jeg skaffe en ven til ham, jeg har læst meget om fodringen og syntes selv jeg har fået styr på det. Hvis jeg noglesinde bliver i tvivl om noget vil jeg kontakte avleren og vil ikke tænke 2 gange om at tage til dyrlægen hvis jeg syntes der er noget galt.

Jeg er 19år og har et grundforløb som dyrepasser og skal til at tage endnu et grundforløb som landmand med speciale i husdyr hvis nogle skulle være intresseret i sådan en information  ;)

jeg vil også fortrække hvis jeg selv kan vælge hans navn :p

Dyrenørden

Jeg vil fraråde kastration men istedet for råde til implantat derudover vil jeg lige garantere at der aldrig er puttegaranti ved ildere ;) hans navn kan du altid selv vælge ;) opdrætternavnet er bare et opdrætter navn derhjemme kan du kalde ham hvad du vil, kan ikke lige komme i tanke om nogen opdrættere på fyn så du må nok rejse lidt for det soelberg sun har ledige hvalpe og holder til i Horsens tror det er det tætteste på dig :)

Shaggydog

Nu har jeg skrevet til  soelberg for at høre om hun har nogle hanner tilsalg lige pt, så må jeg håbe, for ellers skal jeg hele vejen til thisted fra Nyborg, det er kun en 5 timers tog tur hver vej :p
Havde aldrig hørt om implantat før, så har læst lidt om det og det lyder helt klart bedre end en kastrastion så tror jeg vælger det istedet.

Og man har vel lov til at ønske et puttedyr :p ej, mente bare hvis nogle havde lad os sige 2 hanner, og den ene han heller ville ligge og putte frem for at løbe rundt ville jeg fortrække den, men ellers kan en skål råt kød vel få selv den vildeste ilder til at sidde stille i nogle minutter :p

Amazing Ferret