Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

Dyrlæge i Aalborg?

Startet af Anne, 31. August 2010, kl. 15:24

Anne

#15
Vi flytter ud på ganmmel gugvej. Der kører en 5'er forbi, og vistnok en 15'er også, kan ikke lige huske det.

Namilla

Ja så bliver det nok nødvendigt at skifte... men I kan jo skifte på terminalen, der tror jeg nok 15'eren og 1'eren holder samme sted...
Jeg synes i hvert fald ikke det er besværligt at komme rundt med bus...

dejligste

Citat fra: Namilla Dato  3. September 2010, kl. 08:24
Ja så bliver det nok nødvendigt at skifte... men I kan jo skifte på terminalen, der tror jeg nok 15'eren og 1'eren holder samme sted...
Jeg synes i hvert fald ikke det er besværligt at komme rundt med bus...

Du har ret det heldigvis meget nemt med bussen.
Bus 16 holder også derude, og den kan også tages fra Kennedy (terminalen)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Anne

eller man kan tvinge hessel til at køre en i hans bil :P

Det er alligevel noget af en omvej at skulle ind på stationen først

dejligste

Citat fra: Anne Dato  3. September 2010, kl. 11:40
eller man kan tvinge hessel til at køre en i hans bil :P

Det er alligevel noget af en omvej at skulle ind på stationen først

Ja det var også en mulighed  :D

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Namilla

Jeg har altså også ind imellem taget en taxa... især når jeg skulle have alle 4 med... det var bare en ekstra udgift der for mig var forbundet med en tur til dyrlægen...

Anne

Ja selvfølgelig, det er altså heller ikke et problem for mig at tage til dyrlægen, husk at jeg plejer at køre over 100 km for det samme fra Thisted til Herning.

jeg synes bare det er lidt ærgeligt at nu hvor de lige lå så perfekt at de så flytter lige når jeg kommer til Aalborg.

Namilla

He he, det er det da også... men de har nu ikke ret god plads hvor de er nu, så jeg må nok sige at jeg glæder mig... specielt når man skal sidde med to store hunde i venteværelset, så kan der godt blive trangt...*S*
Jeg kom lige i tanke om, at du jo egentligt bare kan tage en 1'er ud til bilka og så gå derfra...det tager nok 7 minutter at gå fra bussen...

Anne

jamen 1'eren går stadig ikke forbi mig :P

Malene

[besked=Malene]Tråden er blevet delt. Det nye emne kan findes her.[/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Anne

Så har jeg været ude ved dyrehospitalet city syd (det gamle hobrovejens) og det var ok. Jeg synes måske det var lidt dyrt, men det er nok også fordi jeg fik et sundhedstjek med af alle 3, som jeg egentlig ikke havde bedt om, men fred være med det. Kom af med 1540 for vaccine og sundhedstjek af 3 ildere, og jeg ville egentlig bare have haft dem vaccineret for de er sundhedstjekkede i sidste måned. Men selvfølgelig skal dyrlægen også vide at de er raske når de bliver vaccineret.

Var inde hos Hanne. Hun var flink og tog sig meget god tid. Hun sagde at de var uddannede i at tage blodprøver i halsen, men at de måske godt kunne tage i benet hvis det var. Så det må vi jo se til.

Alt i alt er jeg ikke skræmt væk, men jeg er nok sådan en der lige skal se min dyrlæge lidt an (sikkert grundet oplevelser med dyrlæger der var knap så gode).

dejligste

#26
Tak for du deler din oplevelse Anne, jeg skal selv afsted med Jack i næste måned.
Vi skal dog på Aalborg dyrehospital, dem har jeg talt med, og en af dem der arbejder der har selv ildere.
Jeg håber virkelig jeg bliver tilfreds med dem.  :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3

Namilla

Ja Dolly, som også er bruger herinde, arbejder på Aalborg dyrehospital...
Dem brugte jeg også engang, men da det er et større sted, med flere dyrlæger, så synes jeg ikke de har så meget tid... Jeg har prøvet at blive "smidt ud", efter at have fået aflivet en kanin, fordi der ikke var tid til at jeg kunne stå med hende mens hun sov ind... det var en hård oplevelse som jeg helst var foruden...

Anne

Ja jeg ved  at søde Dolly arbejder der :D (hun har haft mys brødre). Jeg har helt sikkert også tænkt mig at undersøge lidt om priser på sterilisering osv på de 2 steder, for jeg tror da helt sikkert at aalborg dyrehospital er dygtige til den slags, og det ligger tættere på mig, men omvendt vil jegbare så gerne have nogen der har styr på ildere, og jeg følte mig egentlig ok tilpas på city syds. Hun sagde i hvert fald ingenting der fik mine alarmklokker til at ringe og spurgte ellers om en del, for lige at dane mit et indtryk.

dejligste

Jeg har undersøgt priser og Aalborg dyrehospital er billigst, men nu er det jo ikke det vigtigste.
Jeg har også spurgt ind til erfaring til/om ildere, og faktisk virker det som om at Aalborg dyrehospital har mest erfaring.
Jeg skal nok give tilbage melding når jeg har været derude. :)

Dexter, Jack, Bailey og Holly  

Fnug savnet og elsket <3