Nyheder:

Tip! Du kan indsætte en begivenhed i Kalenderen hvis du holder træf eller ligende.

Hovedmenu

hvad bruger i tavlen til

Startet af tzari, 12. Maj 2013, kl. 22:14

tzari

Er jo ingen hemmelighed jeg elsker at kikke i tavler.

Så var der en ting der slog mig. Hvad bruger folk egentlig tavler til?
Tænker dette når jeg ser tavler hvor der kun er navne og ingen fødselsdatoer eller noget. Tavler hvor en masse dyr er døde i ung alder. Tavler hvor der ingen døds datoer er men kun en masse fødselsdatoer osv.

Derfor tænker jeg hvad bruger folk reelt tavlerne til og hvad går i efter når i vælger et dyr med en specifik tavle. :)
MVH Vivian@Phoenix ilder opdræt:
Avl: Dk Phoenix´s Golden New dawn, Blue Hour at Tiffany Kæl: Dk Phoenix´s Birdie(2007 avl). Katte:Filur,Valkyrie og Lykken Curly Ronja og Lykken Peer Gynt.
info side http://www.phoenix-ferret.info opdræt side www.phoenix-ferret.dk
Disclamer: Ovenstående indlæg er udtryk for min personlige mening, og der tages forbehold for, at indholdet kan virke stødende på enkeltpersoner

CMS

Når jeg kigger på tavler i avls-øjemed, beder jeg altid om opdateret med dødsdatoer samt årsager og meget gerne billeder...

Jeg bruger egne stamtavler til at kontakte ejere/opdrætter ud i ledene for at få overblik over, hvem der stadig lever, sygdomshistorie og evt. dødsårsager. Jeg har eksempelvis lige lavet opdatering på mine hvalpes linje og fundet ud af, 2 dyr desværre er faldet fra i efteråret men heldigvis i aldre af ca. 7,5 år (den skal så lige opdateres på min hjemmeside) :)
Mange hilsner Christina

RamonGurdy

Hej Allesammen

Er der nogen der har nogle ideer til hvad vi skal gГёre for at der er flere der har lyst til at besГёge siden, eller hvad vi skal gГёre for at i der allerede er her besГёger den oftere?

Tænk over det og giv mig et svar.