Nyheder:

Tip! Du kan linke til en anden bruger ved at skrive

[user]Brugernavn[/user]

Hovedmenu

min dejlige elskede Junior <3

Startet af lillemus, 20. November 2012, kl. 10:40

lillemus

Nu vil jeg have lov til at reagere.

Det er så uretfærdigt og tragisk den måde Junior døde på! Jeg har så megen vrede som jeg ikke rigtig ved hvordan jeg skal gøra af.. har tænkt frem og tilbage hvad jeg kunne have gjort men jeg få altså ikke min junior tilbage.

Jeg var til svendeprøve mandag og tirsdag sidste uge og havde virkelig meget at tænke på og gøre i de to dage. Min kæreste havde besluttet at hans snart 13 årig datter skulle komme om mandagen selvom aftalen var om tirsdag aften hun skulle komme. Det var så det, hun satte min tålmodighed på prøve.
Tirsdag skulle have været min store dag! Men nej, min mor og far skældte mig ud at de ikke havde penge så at de ikke kan være til stede til min store dag, meget skuffende med lidt tårer.. Min søster som skulle være min sidste model fik influ, men stod allegivel til model hos mig. ( Sødt og synd )
Der blev råbt om at alle havde bestået, alle råbte af glæde og lettelse inklusiv mig og min søster. Gik ud få at mødes med min kærestes familie som kom få at fejre mig, meget dejligt for mig. Det første min kæreste sagde til mig da han kom var, min datter har tabt Junior og landede i bordkanten, men han havde det fint.. Jeg blev irritabel og sagde om han havde brug for noget tilsyn eller besøg hos dr. dyr. Der var der ikke.
Vi tog til cafe med kærestens familie og fejre.
Min søster har det ikke så godt så derfor vil hun bare hjem og slapper, halv time efter ringede hun og sagde at Junior var blevet kold og ikke trak vejret, han har skidt og tissede der hvor hun fandt ham, på gulvet..
Jeg kunne ikke tro hvad hun sagde til mig men hun talte sandt siger hun, jeg skældte hende ud at det ikke er sjov, men det var altså sandt..
Jeg blev så ked af det at festen måtte stoppe og komme hjem efter 1 1/2 time.. Jeg sagde til min papdatter at de var altså mine dyr som jeg har brugt min tid og energi på at de skal have det godt.. ved ikke om det var forkert af mig men jeg har så meget vrede når man tænker på at hun fra første dag af har fået at vide at de ikke er bamser men levende dyr og hun vil aldrig lytte til det..
Også ender det med uagtsom kæledyr drab... selvfølge vil jeg sgu heller ikke have hun få trauma af oplevelsen men lære af det!!

Min sjove, puttede, kærlige, legesyge og elskelige Junior døde tragisk. Han var så sød og sund og rask og vores hjem er blevet så anderledes at være i.. Bandit og Isbjørnen leder efter ham hele tiden, det var jo Junior der startede legene. Jeg kan desværre ike gøre noget få min baby mere...
Jeg er så led og ked af det og så forvirret og fortvivlet..

Junior blev født her i min lejlighed den. 25/5 2008 <3 du fylder virkelig meget min lille asasaak <3
Bandit, Junior og Isbjørn <3

Ferretale

Hvor er det trist  :(
Kondolere mange gange  :(

Anne

Føj for en oplevelse. Jeg ville godt nok også have skældt papdatteren ud, men nok også min kæreste, eftersom det i bund og grund er hans ansvar som den voksne.

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg ville simpelthen være så vred og ked af det :(

Eliza

Jeg ka godt forstå hvis du har det af h.... til, for det er da en forfærdelig oplevelse :( Kondolerer mange gange..
Fordi al den tid jeg kan få med mine dyr er vigtig.

Sølvsten


Shamua

Åhh hvor er det forfærdeligt og uretfærdigt! Det er virkelig ikke fair når de dør pga. uheld  :'(

Kondolerer mange gange! Hvil i fred Junior.

Vh. Marianne

lille_jill


Lena og Peter

Vi kondolerer.. En rigtig kedelig historie..  :(

Anne

Citat fra: Anne Dato 20. November 2012, kl. 11:04
Føj for en oplevelse. Jeg ville godt nok også have skældt papdatteren ud, men nok også min kæreste, eftersom det i bund og grund er hans ansvar som den voksne.

Jeg er virkelig ked af det på dine vegne. Jeg ville simpelthen være så vred og ked af det :(

Læste lige mit indlæg igen, og det skal selvfølgelig ikke forstås som om, at jeg mener at din papdatter eller kæreste har gjort det med vilje, men simpelthen fordi at jeg godt kan følge din vrede, og jeg ville være blevet meget vred og ked af det selv.

Nu ved jeg selv hvor ulykkelig man bliver når der sker en ulykke som tager ens ildere fra en, og hvor nemt man bebrejder sig selv, og hvis din papdatter virkelig er ked af hvad der er sket, og bebrejder sig selv, så er det også vigtigt at få snakket med hende om det, om at hun ikke har gjort det med vilje og så aftale nogle regler får hvordan man har ilderne ude.

Stort kram herfra

FerretParadise

Ann Hillerslev.

Kiddo

Ååh nej dog, hvor er det trist :(
jeg kondolerer rigtig mange gange
Your problem is you think your problem is your problem

NemoToft

Sikke en forfærdelig historie  :( Kondolere

Rosen

Der findes ikke noget værre end når de kære så pludselig bliver revet ud af vores liv :( Føler meget med dig, kondolerer mange gange...
Mor til 2 skønne unger, 2 skønne ildere og 2 skønne katte :D

Tanja11

hvor er det syndt :( nok en af de værste måder man kan miste sit elskede kæledyr, sad helt og fik tåre i øjne :'(
Kondolerer mange mange gange :(
Calcifer <3

R.I.P. Futte og Tykke

Julie

Hvor forfærdeligt. Kondolerer mange gange :(