Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

0.1 silver-pige

Startet af Julie Stuhr, 4. November 2009, kl. 17:18

Julie Stuhr

Jeg har længe tænkt på, at finde Bella et nyt hjem. Vi har haft hende et år, men hun er vist for stor en mundfuld for os. Hun er ikke decideret bideilder, men når hun bider er det hårdt og uventet. Jeg elsker den lille fis, men det vil være bedre for hende at være hos nogle, der har overskudet til at få styr på problemet.

Lidt om Bella:
Hun er silver, og vist fra et ups-kuld. Der er ikke tavle på hende.
Jeg kender ikke hendes nøjagtige fødselsdag, men ifølge oplysninger fra tidligere ejer, må hun være fra foråret 2008.
Hun er ikke neutraliseret og har fået p-sprøjte, da hun gik i løb. Hun er vaccineret her i oktober.
Hun er flittig til at bruge bakken.
Hun elsker at sove og putte sammen med de andre, og vi har ikke haft problemer med sammenføring.

Jeg vil ikke tage noget for hende, da hun betyder meget for mig og bare fortjener et godt og blivende hjem. Hvis køber siden hen er nødt til at sælge hende, skal hun tilbage hertil. Dette håber jeg selvfølgelig ikke bliver nødvendigt.
Med hende følger hendes sele, lidt mad og en køje/tæppe der dufter af "hjemme".
Hun er ikke egnet til førstegangsilder og jeg forbeholder mig retten til at afvise interesserede, hvis jeg ikke føler de er egnede.

Hun befinder sig i Nykøbing F.
Jeg kan kontaktes på pm.

Det er en rigtig svær beslutning, for hun er en skøn pige.
Her er lidt billeder af hende.
http://ferretopia.eu/index.php?topic=1889.0

Julie

Hun er godt nok lækker. Hvis ikke hun befandt sig i den anden ende af landet, kunne hun sagtens passe ind her

PiaLyng

Citat fra: Julie Dato  4. November 2009, kl. 18:34
Hun er godt nok lækker. Hvis ikke hun befandt sig i den anden ende af landet, kunne hun sagtens passe ind her

hvis det er kan jeg evt. godt tage hende med fra sjælland den 5 dec,

Julie

Citat fra: PiaLyng Dato  4. November 2009, kl. 18:36
Citat fra: Julie Dato  4. November 2009, kl. 18:34
Hun er godt nok lækker. Hvis ikke hun befandt sig i den anden ende af landet, kunne hun sagtens passe ind her

hvis det er kan jeg evt. godt tage hende med fra sjælland den 5 dec,

virkelig? hvis det er tilfældet, er jeg meget interesseret i hende!

Pipvig

Jeg har mødt hende, hun er en rigtig dejlig pige.

Julie Stuhr

Tak, Stine :)

Og Julie, du kan skrive en pm til mig, så kan vi snakke om det der eller du kan skrive dit mobilnummer :)

Julie

Jeg har sendt en pm, for min mobil ligger ved en veninde lige nu

Amazing Ferret

#7
Uhhhh jeg er også meget interesseret  :) Men jeg tror jeg har nok ildere lige pt  :fnis:

Julie Stuhr

Jeg har fundet en ny ejer til Bella.
Julie får hende og Pia leger kurer til juletræffet hos Stine :)

Pipvig

tillykke med hende Julie hun er dejlig!

Julie

Mange tak. Jeg glæder mig også rigtig meget til at få hende hjem :D

Bawa


Black Diamond

Tillykke med den lille silverstar :love:

Julie