Nyheder:

Tip!Medlemslisten kan du søge efter brugere, ud fra navn, antal ildere osv.

Hovedmenu

2 kastr. drenge 100% tamme og vant til børn.

Startet af ildernesparadis@live.dk, 16. Marts 2010, kl. 16:09

Julie

[besked=Julie]Rolig folkens.. Hold tråden ren for al snak der ikke har noget relevant med annoncen at gøre[/besked]

ildernesparadis@live.dk

nemlig:) vi er her ikke for at debatere, men for at sælge:)

CarinaNielsen

Citat fra: ildernesparadis@live.dk Dato 16. Marts 2010, kl. 20:59
nemlig:) vi er her ikke for at debatere, men for at sælge:)

Det er godt nok fristende, kan jeg ikke lige give besked torsdag, Skylder nemlig nogle penge væk så skal lige se om jeg kan skaffe dem oveni de 500 til dig.
Basserne fra Herning. :)

ildernesparadis@live.dk


Det er godt nok fristende, kan jeg ikke lige give besked torsdag, Skylder nemlig nogle penge væk så skal lige se om jeg kan skaffe dem oveni de 500 til dig.
[/quote]

vi er nød til at takke nej da vi kan forstå at din økonomi ikke er den bedste og vi tænker på dyrenes ve og vel først og fremmest... håber du forstår:)

CarinaNielsen

ja ok. ''økonomi ikke er vel'' det er sQ noget af en beskylding. Jeg skylder penge til nogle ilder mennesker , mine dyre kommer i første preiotet. Så kan alt andet ordnes bagefter. !. Men jaja forstår.
Basserne fra Herning. :)

Stubba

Citat fra: ildernesparadis@live.dk Dato 17. Marts 2010, kl. 11:41

Det er godt nok fristende, kan jeg ikke lige give besked torsdag, Skylder nemlig nogle penge væk så skal lige se om jeg kan skaffe dem oveni de 500 til dig.

vi er nød til at takke nej da vi kan forstå at din økonomi ikke er den bedste og vi tænker på dyrenes ve og vel først og fremmest... håber du forstår:)
[/quote]

Mærkeligt sagt.
Carinas ildere mangler ingenting. Synes da i skulle tage en snak med hende om det, i stedet for at afslå med det samme. Men det er selvfølgelig bare min mening.
Rofus, Mailo & Parkour Tello <3
rip Nico - du er elsket og savnet!

Malene

[besked=Malene]Så stopper vi det OT. En modbesked skal respekteres![/besked]
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

ildernesparadis@live.dk


A.C

Det er dejlig at høre :)
Håber de har fået en familie i er tilfredse med, og at børnene har det godt  ;)