Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

2 evt. 4 drægtige tæver sælges

Startet af Katrine, 26. Marts 2010, kl. 00:47

Katrine

Sad og kiggede lidt på guloggratis, og kom så ind på ilder, og så denne:

http://www.guloggratis.dk/dyr/andre-kaeledyr/ilder/annonce/7448294

Nu ved jeg godt at man ikke må oprette annoncer når det ikke er ens egne, men det er tydeligvis ikke en der har en klap forstand på ilder, og får det helt dårligt af at se det.  :(
2 drægtige tæver og 2 mere der måske er drægtige, synes at de skal ud til nogen der ved noget om drægtighed, fødsel osv.
Damm det er trist med sådan en annonce.

(Til admin. - Hvis det er imod reglerne, så bare slet tråden.)
Ildere: Loppen & Bamse

Shamua

nej nej nej nej nej.... ja hvis jeg kunne finde ud af det og havde tiden, så havde jeg hentet dem imorgen!

Vh. Marianne

Katrine

Sådan har jeg det nemlig også, aner bare intet om drægtige tæver
Ildere: Loppen & Bamse

Malene

Vi har ikke været helt så gode til at følge op på den regel og i dette tilfælde vil jeg bestemt se igennem fingrene med det.
Hvor er det da bare.. Argh! De burde slet ikke skulle skifte hjem under en drægtighed, men når det endelig er, så håber jeg også der en med forstand på drægtige tæver der kan tage dem :(
Logic is the beginning of wisdom, not the end.

Amazing Ferret

Jeg kunne sagtens tage en af tæverne, men har desværre ikke mulighed for at hente den :@

Soelberg`s SUN ferret


hold da helt op hvor noget rod  :o

ja jeg kunne også godt tage imod en tæve, men har heller ikke mulighed for at hente lige pt.

Shamua

#6
Citat fra: Amazing Ferret Dato 26. Marts 2010, kl. 10:27
Jeg kunne sagtens tage en af tæverne, men har desværre ikke mulighed for at hente den :@
hvis du vil betale bro penge og benzin vil jeg med glæde hente dem.. du må også gerne selv køre med, men behøver ikke!

Edit: gælder og dig soelberg

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Bropenge? Det er i Åbenrå  :fnis: det ligger da sydjylland hvis jeg husker rigtig

Shamua

ja, kom jeg også lige til at tænke på HAHA.. men ja.. benzin penge! :P

Vh. Marianne

Amazing Ferret


Shamua

iorden.. skal jeg hente dem nu? du siger bare til.. Kan godt hente dem idag, skal bare over til anja inden klokken 17.

Vh. Marianne

Amazing Ferret

Jeg skal lige have snakket med dem først - skal nok give besked hvis det er

Shamua


Vh. Marianne

Amazing Ferret

Så har jeg snakket med hende - kan du køre enten i morgen eller søndag?

Shamua

søndag eftermiddag? jeg er alligevel i varde søndag, det er et godt stykke derned ad..

Vh. Marianne