Nyheder:

Velkommen til Ferretopia!
Ris, ros, forslag og hjælp til Ferretopia foregår i Feedback.

Hovedmenu

(solgt) Ludvig og Wolfgang søger nyt hjem

Startet af ludvig, 21. November 2010, kl. 14:03

ludvig

Da min kæreste og jeg desværre har valgt at gå fra hinanden, og ingen af os har mulighed for at have dem alene, søger vi et godt og blivende nyt hjem til Ludvig og Wolfgang.

Ludvig og Wolfgang er to dejlige ildere fra juli 2008, begge kastererede og vaccinerede. Det er to sunde og raske ildere, som har en del gode år tilbage.
Det er meget vigtigt for os at finde et godt hjem til dem, og tillader os derfor at sige nej, hvis vi ikke synes det er det rette hjem.

Ludvig; er en lille flot, fræk han. Han er meget legesyg og nysgerrig, og finder på mange narrestreger. Han er en rigtig lille eventyrer. Han er mørk standart(vildtfarvet).

Wolfgang; er en stor, flot bamse med en utrolig smuk vinterpels. Han er lidt en hyggetrold, som godt kan lide at blive nusset, når han er ved at være træt. Han er generelt en rolig ilder, men holder sig ikke tilbage i tumleriet med Ludvig.  Han er lys standart.

De er begge nogle trivelige ildere, som har det godt med hinanden, og har ved flere lejligheder været sammen med andre ildere og katte.
Der medfølger: stort bur, transportkasse, 2 hængekøjer, seler, bakker, neglesakse, div. Tæpper, madskåle.

OBS: de sælges kun samlet!

Hvis i har spørgsmål eller er interesserede, kan i ringe til os på 51965651 eller 20867089 helst efter kl 16.00

Prisen er 2000 kr


















ludvig

Vi er selvfølgelig til at forhandle med om prisen, det vigtigste er at de får et godt hjem, og nogle bliver lige så glade for dem som vi har været... :love:

Rokkie

De er søde, håber de finder et godt hjem sammen :)

ludvig

Jeg kan da lige fortælle lidt mere om dem....

De er begge bakke trænet, og rammer stort set hver gang! men hvis man ikke gør bakken ren ofte nok, kan der ske uheld som med de fleste ildere.

Med bidetræningen er det sådan at de stort set ikke bider. Det vil sige at når Ludvig er rigtig legesyg så kan ens fod godt pludselig ligne en anden ilder man da lige kunne lege lidt med, men det er nemt at se på ham, når han kommer i det humør. Ludvig er jeg bestemt heller ikke bange for at lade snuse mig i hovedet.

Wolfgang bider stort set aldrig, men kan finde på at markere, ved at "bide" uden han bider hul. det gør ikke ondt, man skal bare lige vænne sig til det=)

De er et par rigtig dejlige ildere, som vi desværre ikke kan give den tid de behøver, efter vores nye situation. Det kan man desværre godt mærke på dem, så jeg håber da at vi snart finder et godt hjem til dem hvor der er tid til at lege med dem som de fortjener.

Vi har snakket om at sætte prisen ned til 1500,- men i er selvfølgelig også velkomne til at give os et bud